Reduktory ślimakowe
a) obciążenie silnika regulowane jest elektrycznie i nie zależy od zmian współczynnika tarcia, jak w hamulcu Pronyego, lub strat tarcia o powietrze, jak w hamownicy indukcyjnej;
b) moc hamowania nie zmienia się w ciepło bezpośrednio w hamulcu, lecz przetwarza się najpierw w energię elektryczną, która z kolei jest wydzielana w opornikach umieszczonych w dowolnym miejscu poza hamownią.
Szczegóły strony www.reduktory.info:
- ID: 6162
- Tytuł: Reduktory ślimakowe
- URL: www.reduktory.info
- PageRank:
- Kliknięć: 4
- Wyświetleń: 760
- CTR: 0.53%
- Data dodania: 07 11 2014
- Słowa kluczowe: reduktory, przekładnie, regulacja napędów, falowniki omron, lenze, motovario, styczniki, Softstarty, silniki, falownik, falowniki
- Kategorie:
- Link nie działa/spam ?
- Wyróżnij ten wpis - bądź widoczny w katalogu!
Podlinkuj stronę www.reduktory.info:
Odwiedziny robotów:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
-
Siłowniki hydrauliczne »
Hydro-Com to firma która wyspecjalizowała się w branży projektowania i tworzenia maszyn. Hydro-Com realizuje zarówno autorskie pomysły jak i sami mamy możliwość zaprojektować i stworzyć oryginalną maszynę, której cel i ergonomia będzie dopasowana do roli jaką ma spełniać u klienta.
Data dodania: 10 02 2012 · szczegóły wpisu »
W historii Hydro-Comu zostało już zrealizowane setki przeróżnych maszyn, których charakterystyka skupia się na hydraulice siłowej a ich elementy to zasilacze hydrauliczne. Zapraszamy do kontaktu w celu przybliżenia nam funkcji maszyny jaką chcesz uzyskać, my natomiast w możliwie krótkim czasie zaproponujemy Państwu wycenę jak i wstępny zarys wyglądu maszyny. -
Falowniki Siemens »
Od dokładności wykonania tarczy łożyskowej zależy przede wszystkim równomierność szczeliny powietrznej na obwodzie silnika. Szczególnie ważna jest centryczność średnic. Osadzenie tarczy łożyskowej w zatoczeniu kadłuba nazywamy zamkiem. W silniku bez kadłuba tarcza mocowana jest wprost na pakiecie blach. Sposób ten jest dość powszechnie stosowany zwłaszcza w mniejszych silnikach komutatorowych, tzw. silnikach do wbudowania. Rozwiązanie to jakkolwiek bardzo proste i najtańsze ma tę wadę, że płaszczyzny blachowanego rdzenia stojana nie zawsze są do siebie równoległe, co może spowodować wzajemne przesunięcie tarcz, a w rezultacie zakleszczenie się łożysk, wzrost oporów tarcia i powstanie nierównomiernej szczeliny. Niektóre fabryki starają się pozbyć tej wady przez stosowanie specjalnych nadlewów w pakiecie blach stojana.
Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu » -
Falowniki LG »
W maszynach elektrycznych mogą powstawać zakłócenia zarówno wielkiej, jak i małej częstotliwości. Przyczyną powstawania zakłóceń wielkiej częstotliwości jest iskrzenie między szczotką a komutatorem, które przede wszystkim spowodowane jest: wadliwą konstrukcją, wadliwym wykonaniem lub złą konserwacją.
Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
Iskrzenie spowodowane wadliwym wykonaniem lub złą konserwacją ma charakter zmienny, może więc być szczególnie niebezpieczne i powodować trudności w doborze filtru.
Przyczyną powstawania zakłóceń małej częstotliwości jest komutator. W przypadku silników komutatorowych prądu zmiennego otrzymujemy w podstawowej fali 50 Hz również składową zmienną o częstotliwości odpowiadającej liczbie wycinków komutatora oraz jego prędkości obrotowej.