Falowniki Siemens

Falowniki Siemens Od dokładności wykonania tarczy łożyskowej zależy przede wszystkim równomierność szczeliny powietrznej na obwodzie silnika. Szczególnie ważna jest centryczność średnic. Osadzenie tarczy łożyskowej w zatoczeniu kadłuba nazywamy zamkiem. W silniku bez kadłuba tarcza mocowana jest wprost na pakiecie blach. Sposób ten jest dość powszechnie stosowany zwłaszcza w mniejszych silnikach komutatorowych, tzw. silnikach do wbudowania. Rozwiązanie to jakkolwiek bardzo proste i najtańsze ma tę wadę, że płaszczyzny blachowanego rdzenia stojana nie zawsze są do siebie równoległe, co może spowodować wzajemne przesunięcie tarcz, a w rezultacie zakleszczenie się łożysk, wzrost oporów tarcia i powstanie nierównomiernej szczeliny. Niektóre fabryki starają się pozbyć tej wady przez stosowanie specjalnych nadlewów w pakiecie blach stojana.

Szczegóły strony www.falownik.org:

Podlinkuj stronę www.falownik.org:

Falowniki Siemens

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 3 Odwiedziny googlebot 3

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Bramy »

    Bramy

    Drogi kliencie, jeśli poszukujesz garaż swoich marzeń, to wspaniale trafiłeś. Nasza spółka akcyjna przekazuje Ci produkt najwyższej kategorii. Zadania fachowe które użyjemy i wzornictwo sprawiają, że nasza firma coraz więcej się rozkręca a my istniejemy w stanie sprostać coraz bardziej wygórowanym oczekiwaniom naszych konsumentów. Bramy przemysłowe kompanii Normstahl to gwarancja najwyższej własności. Sprawdź na naszej stronicy internetowej, które wyroby ma się Ci do zaoferowania, a następnie skontaktuj się z naszym rozdzielaczem, który przedstawi Cię w glob bram firmy Normstahl. Nasze bramy są niezawodne tak jak my. Nasze bramy poprawią standard Twojego trwania. Bramy firmy Normstahl są naturalne w obsłudze i niezawodne. Potrafią być rozwierane na różnorakie sposoby (pionowo do góry albo na boki), mogą być zarówno odblokowane mechanicznie jak i automatycznie. Wszystko zależy od Państwa potrzeb i uprzedzań. W jednym wszelkie nasze bramy się nie różnią – wszelkie zrobione są z bardzo wielkiej własności materiałów i służyć będą Krajowi długie lata.

    Data dodania: 25 10 2011 · szczegóły wpisu »
  • Serwis falowników »

    Serwis falowników

    W łożyskach smarowanych olejem stosuje się najczęściej następujące uszczelnienia:
    Uszczelnienie odrzutnikowe — polegające na działaniu siły odśrodkowej, która nie pozwala na wyciekanie oleju z oprawy. Składa się ono z oddzielnych pierścieni o przekroju prostokątnym, kołowym lub trójkątnym, osadzonych na wale, lub z rowków odpowiednio wytoczonych na wale. Prędkości obwodowe wału ze względu na siłę odśrodkową powinny być większe niż 6 m/s. Uszczelnienie odrzutnikowe nie chroni łożyska przed dostępem zanieczyszczeń i wilgoci.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Lenze »

    Falowniki Lenze

    Komutatory mają dużą wytrzymałość na rozrywanie, stosować więc je można szczególnie do silników o dużych prędkościach obrotowych. W razie uszkodzenia lub zwarcia poszczególnych działek komutatory te można naprawiać, w przeciwieństwie do komutatorów prasowanych.
    Najważniejszym elementem komutatora jest wycinek miedziany, którego kształt i wymiary zależą od wymagań konstrukcyjnych oraz od technologii wykonania komutatora. Tak zwany jaskółczy ogon wycinka komutatora może być wykonywany w różny sposób. Zwykle w większych komutatorach płaszczyzny jaskółczych ogonów są toczone. Toczenie odbywa się po złożeniu wycinków miedzianych i przekładek izolacyjnych oraz wciśnięciu ich w specjalny pierścień. Przy obróbce toczeniem należy zwrócić szczególną uwagę na drobne wiórki (igiełki), które mogą być wgniecione do izolacji mikanitowej i spowodować zwarcia między wycinkowe.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »