Falowniki LG

Falowniki LG W maszynach elektrycznych mogą powstawać zakłócenia zarówno wielkiej, jak i małej częstotliwości. Przyczyną powstawania zakłóceń wielkiej częstotliwości jest iskrzenie między szczotką a komutatorem, które przede wszystkim spowodowane jest: wadliwą konstrukcją, wadliwym wykonaniem lub złą konserwacją.
Iskrzenie spowodowane wadliwym wykonaniem lub złą konserwacją ma charakter zmienny, może więc być szczególnie niebezpieczne i powodować trudności w doborze filtru.
Przyczyną powstawania zakłóceń małej częstotliwości jest komutator. W przypadku silników komutatorowych prądu zmiennego otrzymujemy w podstawowej fali 50 Hz również składową zmienną o częstotliwości odpowiadającej liczbie wycinków komutatora oraz jego prędkości obrotowej.

Szczegóły strony www.lg.falowniki.pl:

Podlinkuj stronę www.lg.falowniki.pl:

Falowniki LG

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 3 Odwiedziny googlebot 4

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Bramy Garażowe Poznań »

    Bramy Garażowe Poznań

    Niemiecki producent Hormann to największy producent bram i drzwi na świecie. Produkty Hormann odznaczają się niezwykłą jakością i wytrzymałością. Dlatego właśnie wybraliśmy tą markę i od kilku lat jesteśmy autoryzowanym partnerem handlowym oraz serwisem marki Hormann. Gwarantujemy oryginalne części zamienne, fachowy montaż oraz sprawny serwis. Oferujemy także atrakcyjne ceny. Dodatkowo polecamy automatykę do bram i szlabany marki Nice. Nice to lider w sprzedaży siłowników do bram garażowych i wjazdowych. www.hormann-poznan.pl/

    Data dodania: 02 01 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Vacon »

    Falowniki Vacon

    Silniki budowy okapturzonej i otwartej z punktu widzenia przewietrzania mogą być rozpatrywane łącznie, ponieważ mają one bardzo podobne warunki oddawania ciepła. Silniki budowy otwartej ze względu na mniejszą pewność ruchu stosuje się obecnie rzadko. Większość silników ułamkowych ma budowę okapturzoną, z przewietrzaniem własnym — ssącym lub tłoczącym.
    W silniku z wentylacją ssącą powietrze zasysane przez dolne otwory w lewej tarczy łożyskowej przepływa — zależnie od typu silnika — albo specjalnymi kanałami w kadłubie (silniki indukcyjne), albo między cewkami wzbudzającymi (silniki komutatorowe). W silnikach nie zamkniętych ze względu na małe rozmiary rdzenia wirnika nie stosuje się kanałów wentylacyjnych.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki LG »

    Falowniki LG

    W silnikach mocy ułamkowej stosuje się łożyska toczne lub ślizgowe. Łożyska ślizgowe pracują ciszej od łożysk tocznych i są tańsze, zwłaszcza wykonane z materiału porowatego. Łożyska toczne zaś są bardziej zwarte, zajmują mniej miejsca oraz pracują dłużej bez dozoru. Stosuje się je przede wszystkim w silnikach pracujących w ciężkich i odpowiedzialnych warunkach (głównie w urządzeniach przemysłowych), gdzie hałasy nie mają większego znaczenia, a także w silnikach o dużej prędkości obrotowej, np. do odkurzaczy.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »