Falowniki LG

Falowniki LG W maszynach elektrycznych mogą powstawać zakłócenia zarówno wielkiej, jak i małej częstotliwości. Przyczyną powstawania zakłóceń wielkiej częstotliwości jest iskrzenie między szczotką a komutatorem, które przede wszystkim spowodowane jest: wadliwą konstrukcją, wadliwym wykonaniem lub złą konserwacją.
Iskrzenie spowodowane wadliwym wykonaniem lub złą konserwacją ma charakter zmienny, może więc być szczególnie niebezpieczne i powodować trudności w doborze filtru.
Przyczyną powstawania zakłóceń małej częstotliwości jest komutator. W przypadku silników komutatorowych prądu zmiennego otrzymujemy w podstawowej fali 50 Hz również składową zmienną o częstotliwości odpowiadającej liczbie wycinków komutatora oraz jego prędkości obrotowej.

Szczegóły strony www.lg.falowniki.pl:

Podlinkuj stronę www.lg.falowniki.pl:

Falowniki LG

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 3 Odwiedziny googlebot 2

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Falowniki Hitachi »

    Falowniki Hitachi

    Na obudowy silników indukcyjnych o mocy rzędu kilkuset watów stosuje się żeliwo lub odlewy ze stopów aluminiowych lub znalu. Żeliwo jest materiałem kilkakrotnie tańszym od metali nieżelaznych. Odlewy żeliwne są jednak bardziej pracochłonne w porównaniu z odlewami we wlewnicy, a zwłaszcza pod ciśnieniem, które mogą być wykonywane jedynie z metali nieżelaznych. Ponadto dokładność wykonania odlewów ciśnieniowych jest znacznie większa od piaskowych i z tego względu odlewy z metali nieżelaznych wymagają bardzo małej obróbki wiórowej. Z drugiej strony wlewnice, a zwłaszcza formy do odlewów ciśnieniowych są bardzo kosztowne i opłacają się dopiero przy produkcji masowej lub dużych serii. Do takiej produkcji szczególnie dobrze nadają się stopy znalu, które — praktycznie biorąc — nie mają zmian wymiarowych po odlaniu.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki sklep »

    Falowniki sklep

    Uszczelnienie łożysk przed dostępem ciał obcych (kurzu, wilgoci itp. ) jest znacznie łatwiejsze przy użyciu smarów stałych, dobrze przylegających do opraw i wału. Najlepiej do łożysk silników nadaje się smar oznaczony symbolem, produkowany na mydłach sodowo-potasowych i odznaczający się dobrymi właściwościami ochronnymi przed korozją nawet przy długich przerwach w pracy. Ma on następujące cechy: temperaturę kropienia nie przekraczającą 120 °C, temperaturę pracy od —30 do +70 °C, najwyższą dopuszczalną krótkotrwałą temperaturę pracy 90 °C. Do wyższych temperatur roboczych stosuje się smar ŁT3 produkowany na mydłach sodowych, którego temperatura robocza wynosi od 70 do 130 °C, który jednak w temperaturach niższych ma konsystencję zbyt twardą.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Reduktory ślimakowe »

    Reduktory ślimakowe

    Hamownica maszynowa prądu stałego w porównaniu z hamownieą indukcyjną i hamulcem Pronyego jest najdroższa, lecz jednocześnie ma najwięcej zalet, a mianowicie:
    a) obciążenie silnika regulowane jest elektrycznie i nie zależy od zmian współczynnika tarcia, jak w hamulcu Pronyego, lub strat tarcia o powietrze, jak w hamownicy indukcyjnej;
    b) moc hamowania nie zmienia się w ciepło bezpośrednio w hamulcu, lecz przetwarza się najpierw w energię elektryczną, która z kolei jest wydzielana w opornikach umieszczonych w dowolnym miejscu poza hamownią.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »