Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/komako/domains/fajowy-katalog.pl/public_html/templates/KSW2 zielony/tag.php on line 1

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/komako/domains/fajowy-katalog.pl/public_html/templates/KSW2 zielony/header.php on line 1
Strony związane z hasłem: regulatory - strona 1 - fajowy-katalog.pl
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/komako/domains/fajowy-katalog.pl/public_html/templates/KSW2 zielony/header.php on line 17

Strony związane z hasłem 'regulatory':

  • Sklep tanie falowniki »

    Sklep tanie falowniki

    Oferujemy: falowniki, motoreduktory, przekładnie Motovario, Lenze, LG, Moeller, Eaton, regulatory napędów AC i DC. Sprzedaż hurtowa na terenie Polski. Szybkie dostawy W zasadzie źródła pomocniczego napięcia przemiennego powinny być szeroko stosowane w rozdzielniach średnich napięć, szczególnie tam gdzie nie ma obsługi i stacja jest oddalona od siedziby służb eksploatacyjnych. Układy pomocniczego napięcia przemiennego wymagają analizy technicznej, dotyczącej szczególnie pracy w ściśle określonych warunkach. Z dotychczasowych doświadczeń wynika, że praktyczne wprowadzanie układów pomocniczego napięcia przemiennego każdorazowo wiąże się z badaniami ściśle określonego obiektu.

    Data dodania: 06 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Serwis falowników »

    Serwis falowników

    Ponieważ w silniku połączenia czołowe uzwojeń najbardziej się nagrzewają, należy zatem je tak zaprojektować, żeby miały dużą powierzchnię dostępną dla powietrza chłodzącego. W tym celu bardzo zalecane jest w silnikach indukcyjnych wykorzystywanie odstępów między cewkami w tej części połączeń czołowych, które wychodzą ze żłobków, zwłaszcza dla uzwojeń dwuwarstwowych, gdzie — praktycznie biorąc — dalsza część głowic tworzy masę zupełnie nieprzepuszczającą powietrza.
    W silnikach z wentylacją tłoczącą sposób odbierania ciepła z przepływającego powietrza jest podobny jak w przypadku poprzednim; różnica polega przede wszystkim na odmiennym ukształtowaniu otoczenia wentylatora. Wentylator zwykle zasysa powietrze otworami umieszczonymi z boku tarczy, następnie tłoczy je kanałami wzdłuż silnika omywając połączenia czołowe i wyrzuca na zewnątrz otworami w tarczy łożyskowej.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Serwis falowników »

    Serwis falowników

    W łożyskach smarowanych olejem stosuje się najczęściej następujące uszczelnienia:
    Uszczelnienie odrzutnikowe — polegające na działaniu siły odśrodkowej, która nie pozwala na wyciekanie oleju z oprawy. Składa się ono z oddzielnych pierścieni o przekroju prostokątnym, kołowym lub trójkątnym, osadzonych na wale, lub z rowków odpowiednio wytoczonych na wale. Prędkości obwodowe wału ze względu na siłę odśrodkową powinny być większe niż 6 m/s. Uszczelnienie odrzutnikowe nie chroni łożyska przed dostępem zanieczyszczeń i wilgoci.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki sklep »

    Falowniki sklep

    Uszczelnienie łożysk przed dostępem ciał obcych (kurzu, wilgoci itp. ) jest znacznie łatwiejsze przy użyciu smarów stałych, dobrze przylegających do opraw i wału. Najlepiej do łożysk silników nadaje się smar oznaczony symbolem, produkowany na mydłach sodowo-potasowych i odznaczający się dobrymi właściwościami ochronnymi przed korozją nawet przy długich przerwach w pracy. Ma on następujące cechy: temperaturę kropienia nie przekraczającą 120 °C, temperaturę pracy od —30 do +70 °C, najwyższą dopuszczalną krótkotrwałą temperaturę pracy 90 °C. Do wyższych temperatur roboczych stosuje się smar ŁT3 produkowany na mydłach sodowych, którego temperatura robocza wynosi od 70 do 130 °C, który jednak w temperaturach niższych ma konsystencję zbyt twardą.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Sklep falowniki Lenze »

    Sklep falowniki Lenze

    Teoretycznie biorąc silniki mogą być projektowane na dowolne prędkości obrotowe, w praktyce jednak rzadko spotyka się silniki mocy ułamkowej pracujące z prędkością mniejszą niż 1000... 2000 obr/min lub większą niż 20 000 obr/min. Większość silników indukcyjnych wykonywana jest o dwóch i czterech biegunach, a silników komutatorowych — o prędkościach obrotowych 5000... 12000 obr/min.
    Wiele urządzeń, zwłaszcza napędzanych silnikami komutatorowymi, wymaga małych prędkości obrotowych, tak że konieczne jest stosowanie przekładni zmniejszających je. Najczęściej są stosowane przekładnie pasowe albo zębate. Przekładnie paso-we zajmują dużo miejsca, ponadto zakres ich jest mały i wynosi zwykle nie więcej niż 7:1.
    W urządzeniach gospodarstwa domowego, takich jak lodówki sprężarkowe, pewne typy pralek itp., silnik napędza maszynę roboczą za pośrednictwem pasa, zwykle klinowego.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Przemienniki częstotliwości »

    Przemienniki częstotliwości

    Obrotomierz liczący obroty może służyć tylko do pomiarów prędkości obrotowych ustalonych, ponieważ mierzy się nim średnią prędkość dla pewnego przedziału czasu. Pomiary dokonywane tym obrotomierzem odznaczają się dużą dokładnością (± 1%). Teoretycznie nie- ma żadnych ograniczeń co do górnej granicy pomiaru, ponieważ przekładnia między wałkiem napędowym a wskazówką jest niezmienna. Głównym źródłem powstawania strat w obrotomierzu jest tarcie przekładni kół zębatych oraz czopów w łożyskach. Straty te zostają zwiększone wskutek siły osiowej niezbędnej dla zapewnienia dobrego sprzężenia gumowego stożka z badanym wałkiem.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »