Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/komako/domains/fajowy-katalog.pl/public_html/templates/KSW2 zielony/tag.php on line 1

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/komako/domains/fajowy-katalog.pl/public_html/templates/KSW2 zielony/header.php on line 1
Strony związane z hasłem: opisy elektryczne - strona 1 - fajowy-katalog.pl
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/komako/domains/fajowy-katalog.pl/public_html/templates/KSW2 zielony/header.php on line 17

Strony związane z hasłem 'opisy elektryczne':

  • Tabliczki znamionowe »

    Tabliczki znamionowe

    Wielkości charakteryzujące łożysko. Dla zapewnienia prawidłowej pracy łożysk tocznych konieczna jest przy ich doborze analiza warunków pracy i wymagań, które stawia się danemu silnikowi, a często nawet urządzeniu napędzającemu.
    Podstawowymi wielkościami charakteryzującymi zdolność łożyska do trwałego przenoszenia obciążeń przy określonej prędkości obrotowej jest nośność dynamiczna C oraz trwałość L. Trwałość łożyska jest to liczba milionów obrotów, które może wykonać łożysko do chwili ukazania się na powierzchniach tocznych pierwszych oznak zmęczenia.
    Nośność dynamiczna łożyska jest to obciążenie wyrażone w kilogramach, przy którym trwałość łożyska równa się jednemu milionowi obrotów.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Opisy grawerowane »

    Opisy grawerowane

    W niektórych silnikach mocy ułamkowej, zwłaszcza w silnikach napędzających paskiem urządzenia gospodarstwa domowego, mogą występować zmienne siły osiowe działające na łożysko i będące przyczyną hałasów. Zapobiegać temu można przez stosowanie specjalnych stalowych przekładek, między którymi umieszcza się warstwę korka. Liczba stalowych przekładek powinna zapewniać optymalny luz osiowy wirnika w łożyskach (około 0, 25 mm), gdyż zbyt mały luz powoduje wzrost strat wskutek tarcia w silniku, natomiast za duży luz jest przyczyną hałaśliwej pracy silnika.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Tabliczki z napisami »

    Tabliczki z napisami

    Próba elektrycznej wytrzymałości izolacji uzwojeń względem siebie i względem kadłuba powinna być wykonywana bezpośrednio po zakończeniu próby nagrzewania przy temperaturze uzwojeń zbliżonej do temperatury roboczej. Jeżeli zaś próba nagrzewania nie jest wykonywana, to próbę wytrzymałości izolacji wykonuje się przy uzwojeniach, praktycznie biorąc, zimnych.
    Jeżeli badanie silnika obejmuje również próby: wytrzymałości mechanicznej przy zwiększonej prędkości obrotowej i przeciążalności, to powinny one poprzedzić próbę wytrzymałości izolacji.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »