Serwis falowników

Serwis falowników W łożyskach smarowanych olejem stosuje się najczęściej następujące uszczelnienia:
Uszczelnienie odrzutnikowe — polegające na działaniu siły odśrodkowej, która nie pozwala na wyciekanie oleju z oprawy. Składa się ono z oddzielnych pierścieni o przekroju prostokątnym, kołowym lub trójkątnym, osadzonych na wale, lub z rowków odpowiednio wytoczonych na wale. Prędkości obwodowe wału ze względu na siłę odśrodkową powinny być większe niż 6 m/s. Uszczelnienie odrzutnikowe nie chroni łożyska przed dostępem zanieczyszczeń i wilgoci.

Szczegóły strony www.falowniki.ppp.pl:

Podlinkuj stronę www.falowniki.ppp.pl:

Serwis falowników

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 4 Odwiedziny googlebot 1

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Suwnice, wciągniki ABUS »

    Suwnice, wciągniki ABUS

    ABUS Crane Systems Polska to firma założona w Gliwicach, a całość jej udziałów jest własnością ABUS Kransysteme GmbH, niemieckiego wytwórcy urządzeń dźwigowych i suwnicowych do transportu wewnętrznego. Analogiczne spółki powstały wcześniej w paru krajach Starej Unii, a mianowicie: we Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Holandii, Szwecji. Sztandarowym wyrobem ABUS są suwnice pomostowe, podwieszane, wspornikowe przeznaczone do pracy w halach. Inne nasze maszyny projektowane i produkowane w Niemczech to: żurawie warsztatowe słupowe, oraz przyścienne, wciągniki i wciągarki linowe oraz łańcuchowe. Dodatkowo oferujemy na terenie całego kraju montaż, asystę przy odbiorze Urzędu Dozoru Technicznego, transport urządzeń, modernizację, szeroki wybór akcesoriów i komponentów, naprawy oraz serwis.

    Data dodania: 09 11 2012 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Vacon »

    Falowniki Vacon

    Silniki budowy okapturzonej i otwartej z punktu widzenia przewietrzania mogą być rozpatrywane łącznie, ponieważ mają one bardzo podobne warunki oddawania ciepła. Silniki budowy otwartej ze względu na mniejszą pewność ruchu stosuje się obecnie rzadko. Większość silników ułamkowych ma budowę okapturzoną, z przewietrzaniem własnym — ssącym lub tłoczącym.
    W silniku z wentylacją ssącą powietrze zasysane przez dolne otwory w lewej tarczy łożyskowej przepływa — zależnie od typu silnika — albo specjalnymi kanałami w kadłubie (silniki indukcyjne), albo między cewkami wzbudzającymi (silniki komutatorowe). W silnikach nie zamkniętych ze względu na małe rozmiary rdzenia wirnika nie stosuje się kanałów wentylacyjnych.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Tabliczki znamionowe »

    Tabliczki znamionowe

    Wielkości charakteryzujące łożysko. Dla zapewnienia prawidłowej pracy łożysk tocznych konieczna jest przy ich doborze analiza warunków pracy i wymagań, które stawia się danemu silnikowi, a często nawet urządzeniu napędzającemu.
    Podstawowymi wielkościami charakteryzującymi zdolność łożyska do trwałego przenoszenia obciążeń przy określonej prędkości obrotowej jest nośność dynamiczna C oraz trwałość L. Trwałość łożyska jest to liczba milionów obrotów, które może wykonać łożysko do chwili ukazania się na powierzchniach tocznych pierwszych oznak zmęczenia.
    Nośność dynamiczna łożyska jest to obciążenie wyrażone w kilogramach, przy którym trwałość łożyska równa się jednemu milionowi obrotów.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »