Serwis falowników

Serwis falowników W łożyskach smarowanych olejem stosuje się najczęściej następujące uszczelnienia:
Uszczelnienie odrzutnikowe — polegające na działaniu siły odśrodkowej, która nie pozwala na wyciekanie oleju z oprawy. Składa się ono z oddzielnych pierścieni o przekroju prostokątnym, kołowym lub trójkątnym, osadzonych na wale, lub z rowków odpowiednio wytoczonych na wale. Prędkości obwodowe wału ze względu na siłę odśrodkową powinny być większe niż 6 m/s. Uszczelnienie odrzutnikowe nie chroni łożyska przed dostępem zanieczyszczeń i wilgoci.

Szczegóły strony www.falowniki.ppp.pl:

Podlinkuj stronę www.falowniki.ppp.pl:

Serwis falowników

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 4 Odwiedziny googlebot 8

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Konstrukcje reklamowe »

    Konstrukcje reklamowe

    Działająca od kilkudziesięciu lat na całym świecie firma specjalizująca się w reklamie wewnętrznej i zewnętrznej. Swoim klientom firma proponuje własne techniki, będące skutkiem zmierzania do poprawiania oferty. Dzięki ciągłemu wzbogacaniu propozycji firma może zapewnić bogaty wybór urządzeń jak przenośne konstrukcje reklamowe do wykorzystania w środku pomieszczeń i na zewnątrz. Jednym z bardziej innowacyjnych przykładów jest system scroll, pozwalający na dynamiczne zmienianie plakatów. Z kolei tzw. digital signage opiera się na technice LCD i LED. Wszelkie propozycje cechuje trwałą i zarazem atrakcyjna postać. Firma zapewnia nie tylko sprzedaż ale i transport oraz montaż każdego modelu. Firma obsługuje nie tylko klientów z kraju oraz z zagranicy.

    Data dodania: 23 05 2011 · szczegóły wpisu »
  • Serwis falowników »

    Serwis falowników

    Ponieważ w silniku połączenia czołowe uzwojeń najbardziej się nagrzewają, należy zatem je tak zaprojektować, żeby miały dużą powierzchnię dostępną dla powietrza chłodzącego. W tym celu bardzo zalecane jest w silnikach indukcyjnych wykorzystywanie odstępów między cewkami w tej części połączeń czołowych, które wychodzą ze żłobków, zwłaszcza dla uzwojeń dwuwarstwowych, gdzie — praktycznie biorąc — dalsza część głowic tworzy masę zupełnie nieprzepuszczającą powietrza.
    W silnikach z wentylacją tłoczącą sposób odbierania ciepła z przepływającego powietrza jest podobny jak w przypadku poprzednim; różnica polega przede wszystkim na odmiennym ukształtowaniu otoczenia wentylatora. Wentylator zwykle zasysa powietrze otworami umieszczonymi z boku tarczy, następnie tłoczy je kanałami wzdłuż silnika omywając połączenia czołowe i wyrzuca na zewnątrz otworami w tarczy łożyskowej.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Omron »

    Falowniki Omron

    W silnikach szybkoobrotowych dla uniknięcia drgań i hałasów stosuje się często sprężyny dociskające pierścień łożyska zewnętrzny lub wewnętrzny. Poza tym ustalenie wirnika w kierunku wzdłużnym może być tylko jednym łożyskiem, natomiast drugie łożysko może przesuwać się w piaście tarczy łożyskowej. Sposób ten jest często stosowany w większych silnikach mocy ułamkowej, zwłaszcza indukcyjnych.
    Przy projektowaniu łożyskowania należy pamiętać o prawidłowym wyborze poprzecznego luzu łożyska, który jest jednym z wewnętrznych wymiarów łożyska. Wielkość luzu w mikronach określa się jako średnią arytmetyczną z trzech pomiarów dokonanych na łożysku przy jego obrocie o 120° po każdym pomiarze.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »