Serwis falowników

Serwis falowników Ponieważ w silniku połączenia czołowe uzwojeń najbardziej się nagrzewają, należy zatem je tak zaprojektować, żeby miały dużą powierzchnię dostępną dla powietrza chłodzącego. W tym celu bardzo zalecane jest w silnikach indukcyjnych wykorzystywanie odstępów między cewkami w tej części połączeń czołowych, które wychodzą ze żłobków, zwłaszcza dla uzwojeń dwuwarstwowych, gdzie — praktycznie biorąc — dalsza część głowic tworzy masę zupełnie nieprzepuszczającą powietrza.
W silnikach z wentylacją tłoczącą sposób odbierania ciepła z przepływającego powietrza jest podobny jak w przypadku poprzednim; różnica polega przede wszystkim na odmiennym ukształtowaniu otoczenia wentylatora. Wentylator zwykle zasysa powietrze otworami umieszczonymi z boku tarczy, następnie tłoczy je kanałami wzdłuż silnika omywając połączenia czołowe i wyrzuca na zewnątrz otworami w tarczy łożyskowej.

Szczegóły strony www.falownik.info:

Podlinkuj stronę www.falownik.info:

Serwis falowników

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 4 Odwiedziny googlebot 2

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Montaż SMD i montaż THT »

    Montaż SMD i montaż THT

    Utworzona w 1993 r. firma SMD Wierzbicki zajmuje się montażem elektroniki w technologii SMT i THT. Jest również wyróżniającym się w skali światowej dostawcą towarów, dla których nadrzędny jest najwyższej jakości montaż elementów drukowanych. To także firma, która produkuje najwyższej próby i najwyższej jakości wyroby. Przedsiębiorstwo współpracuje z najlepszymi producentami z całego świata. Prawie 18-letnie doświadczenie i krocie zakończonych sukcesem zleceń. Utworzona w 1993 r. firma SMD Wierzbicki specjalizuje się w montażu kontraktowym elementów SMD i THT. Jest jednocześnie wyróżniającym się w skali Polski dostawcą produktów, dla których nadrzędny jest wysokiej jakości montaż elementów elektronicznych. To także zakład pracy, który wytwarza znakomitej jakości części elektroniczne. Firma współpracuje z najlepszymi dostawcami z całej Europy. 18-letnie doświadczenie i dziesiątki zakończonych zamówień. Powstała w 1993 r. firma SMD Wierzbicki specjalizuje się w montażu kontraktowym elementów SMD i THT. Jest jednocześnie wyróżniającym się w skali krajowej dostawcą elementów, dla których najważniejszy jest wysokiej jakości montaż SMD. To także zakład pracy, który dostarcza bardzo wysokiej jakości części elektroniczne. Firma współpracuje z najlepszymi producentami z całej Europy. Niemalże 18-letnie doświadczenie i setki zrealizowanych zamówień.

    Data dodania: 22 07 2011 · szczegóły wpisu »
  • Profesjonalne wycinanie laserowe - Merametal »

    Profesjonalne wycinanie laserowe - Merametal

    Urządzanie Sklepu to obszerna usługa. Nawet mały magazyn należy porządnie wyposażyć w umeblowanie sklepowe. Tym właśnie zajmuje się dla państwa nowa firma - Merametal W ofercie mamy między innymi różnorakie regały sklepowe, tak stalowe jak również z tworzyw sztucznych i drewnopochodne. Wszystkie sprzedawane meble mogą być zrobione wymiarowo - proponujemy także cięcie laserem na miejscu. Kolejna nowa oferta to lakierowanie proszkowe elementów stalowych do magazynu. Dokładna rozpiska oferowanych przez nas usług zamieszczona jest na witrynie pod linkiem http: //www. merametal. pl. znaleźć tam możecie także poszczególne typy szaf sklepowych jak i regały ekspozycyjne. Zapraszamy - wybór jest wielki!

    Data dodania: 04 08 2012 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Siemens »

    Falowniki Siemens

    Od dokładności wykonania tarczy łożyskowej zależy przede wszystkim równomierność szczeliny powietrznej na obwodzie silnika. Szczególnie ważna jest centryczność średnic. Osadzenie tarczy łożyskowej w zatoczeniu kadłuba nazywamy zamkiem. W silniku bez kadłuba tarcza mocowana jest wprost na pakiecie blach. Sposób ten jest dość powszechnie stosowany zwłaszcza w mniejszych silnikach komutatorowych, tzw. silnikach do wbudowania. Rozwiązanie to jakkolwiek bardzo proste i najtańsze ma tę wadę, że płaszczyzny blachowanego rdzenia stojana nie zawsze są do siebie równoległe, co może spowodować wzajemne przesunięcie tarcz, a w rezultacie zakleszczenie się łożysk, wzrost oporów tarcia i powstanie nierównomiernej szczeliny. Niektóre fabryki starają się pozbyć tej wady przez stosowanie specjalnych nadlewów w pakiecie blach stojana.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »