Serwis falowników

Serwis falowników Ponieważ w silniku połączenia czołowe uzwojeń najbardziej się nagrzewają, należy zatem je tak zaprojektować, żeby miały dużą powierzchnię dostępną dla powietrza chłodzącego. W tym celu bardzo zalecane jest w silnikach indukcyjnych wykorzystywanie odstępów między cewkami w tej części połączeń czołowych, które wychodzą ze żłobków, zwłaszcza dla uzwojeń dwuwarstwowych, gdzie — praktycznie biorąc — dalsza część głowic tworzy masę zupełnie nieprzepuszczającą powietrza.
W silnikach z wentylacją tłoczącą sposób odbierania ciepła z przepływającego powietrza jest podobny jak w przypadku poprzednim; różnica polega przede wszystkim na odmiennym ukształtowaniu otoczenia wentylatora. Wentylator zwykle zasysa powietrze otworami umieszczonymi z boku tarczy, następnie tłoczy je kanałami wzdłuż silnika omywając połączenia czołowe i wyrzuca na zewnątrz otworami w tarczy łożyskowej.

Szczegóły strony www.falownik.info:

Podlinkuj stronę www.falownik.info:

Serwis falowników

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 4 Odwiedziny googlebot 4

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Napędy do bram »

    Napędy do bram

    Na co powinniśmy oddać obserwację zakupując napędy do bram? Przede każdym musimy uwzględnić szerokość a także ciężar naszej bramy. Ponieważ bramy pod tym względem różnią się znacznie między sobą, również automatyka do bram bywają odmienne. Nie może dziwić ten fakt, bowiem sprawność to nieugięte parametry i trzeba się ich troskliwie trzymać, żeby wszystko działało tak, jak należy. Innym detalem jest wytrzymałość. Dobre automatyka do bram są odpowiednio przetestowane pod względem nie tylko solidności, jednak także pod względem odporności na odrabianie czynników atmosferycznych i maszynowych. Trzecim detalem jest materia specjalnego czujnika. Porządne automatyka do bram posiadają zamontowane szczegółowe czujniki, które sprawiają, że gdy na linii ryglowania się skrzydła bramy pojawi się jakaś bariera, cofnie się ono automatycznie. Jest to ważne nie tylko dla bezpieczeństwa naszego zdrowia i naszych krewnych, jednak także auta, które zwyczajnie się zostanie uszkodzone. Kiedy zatem wybieramy automatyka do bram powinniśmy wyśmienicie rozumieć, jakie ich elementy są kluczowe dla przepychu wykorzystywania.

    Data dodania: 09 11 2011 · szczegóły wpisu »
  • Suwnice, wciągniki ABUS »

    Suwnice, wciągniki ABUS

    ABUS Crane Systems Polska to firma założona w Gliwicach, a całość jej udziałów jest własnością ABUS Kransysteme GmbH, niemieckiego wytwórcy urządzeń dźwigowych i suwnicowych do transportu wewnętrznego. Analogiczne spółki powstały wcześniej w paru krajach Starej Unii, a mianowicie: we Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Holandii, Szwecji. Sztandarowym wyrobem ABUS są suwnice pomostowe, podwieszane, wspornikowe przeznaczone do pracy w halach. Inne nasze maszyny projektowane i produkowane w Niemczech to: żurawie warsztatowe słupowe, oraz przyścienne, wciągniki i wciągarki linowe oraz łańcuchowe. Dodatkowo oferujemy na terenie całego kraju montaż, asystę przy odbiorze Urzędu Dozoru Technicznego, transport urządzeń, modernizację, szeroki wybór akcesoriów i komponentów, naprawy oraz serwis.

    Data dodania: 09 11 2012 · szczegóły wpisu »
  • Reduktory ślimakowe »

    Reduktory ślimakowe

    Hamownica maszynowa prądu stałego w porównaniu z hamownieą indukcyjną i hamulcem Pronyego jest najdroższa, lecz jednocześnie ma najwięcej zalet, a mianowicie:
    a) obciążenie silnika regulowane jest elektrycznie i nie zależy od zmian współczynnika tarcia, jak w hamulcu Pronyego, lub strat tarcia o powietrze, jak w hamownicy indukcyjnej;
    b) moc hamowania nie zmienia się w ciepło bezpośrednio w hamulcu, lecz przetwarza się najpierw w energię elektryczną, która z kolei jest wydzielana w opornikach umieszczonych w dowolnym miejscu poza hamownią.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »