Serwis falowników

Serwis falowników Ponieważ w silniku połączenia czołowe uzwojeń najbardziej się nagrzewają, należy zatem je tak zaprojektować, żeby miały dużą powierzchnię dostępną dla powietrza chłodzącego. W tym celu bardzo zalecane jest w silnikach indukcyjnych wykorzystywanie odstępów między cewkami w tej części połączeń czołowych, które wychodzą ze żłobków, zwłaszcza dla uzwojeń dwuwarstwowych, gdzie — praktycznie biorąc — dalsza część głowic tworzy masę zupełnie nieprzepuszczającą powietrza.
W silnikach z wentylacją tłoczącą sposób odbierania ciepła z przepływającego powietrza jest podobny jak w przypadku poprzednim; różnica polega przede wszystkim na odmiennym ukształtowaniu otoczenia wentylatora. Wentylator zwykle zasysa powietrze otworami umieszczonymi z boku tarczy, następnie tłoczy je kanałami wzdłuż silnika omywając połączenia czołowe i wyrzuca na zewnątrz otworami w tarczy łożyskowej.

Szczegóły strony www.falownik.info:

Podlinkuj stronę www.falownik.info:

Serwis falowników

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 4 Odwiedziny googlebot 1

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Podajniki »

    Podajniki

    Firma Inma jest to firma inżynierską, która produkuje urządzenia poprawiające procesy przemysłowe. Jesteśmy firmą z dużym doświadczeniem, ktora przykłada sporą wagę do każdego szczegółu w czasie każdego etapu produkcji maszyn dla przemysłu. W ofercie posiadamy ogromną ilość urządzeń, które usprawnią wszelkie procesy produkcji. Wyprodukowane przez firmę INMA podajniki czy linie montażowe dla każdego rpzemysłu posiadają stosowne certyfikaty. Wykonujemy też remonty maszyn również przeglądy stanu technicznego urządzeń już działających. Firma zatrudnia wykwalifikowanych inżynierów, którzy pomogą w wizualizacji procesów produkcyjnych czy analizach MES.

    Data dodania: 30 03 2011 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Danfoss »

    Falowniki Danfoss

    Charakterystyczne wyniki otrzymano w Zakładzie Konstrukcji Maszyn Elektrycznych Instytutu Elektrotechniki podczas badań wpływu rodzaju izolacji na stratność rdzeni blachowanych stojana i wirnika w silniku komutatorowym.
    Jak widać z przebiegu wykresu, izolacja blach w tym przypadku nie jest potrzebna, ponieważ dla indukcji spotykanych w silnikach komutatorowych nie ma istotnej różnicy w stratach dla blach izolowanych lub nie izolowanych. Rozpatrując sposoby izolowania blach w mniejsze właściwości, ponieważ blacha przesuwa, się w wykrojniku od jednej operacji do drugiej. Podczas przesuwania mogą wystąpić każdorazowo pewne błędy w położeniu blachy.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Serwis falowników »

    Serwis falowników

    W łożyskach smarowanych olejem stosuje się najczęściej następujące uszczelnienia:
    Uszczelnienie odrzutnikowe — polegające na działaniu siły odśrodkowej, która nie pozwala na wyciekanie oleju z oprawy. Składa się ono z oddzielnych pierścieni o przekroju prostokątnym, kołowym lub trójkątnym, osadzonych na wale, lub z rowków odpowiednio wytoczonych na wale. Prędkości obwodowe wału ze względu na siłę odśrodkową powinny być większe niż 6 m/s. Uszczelnienie odrzutnikowe nie chroni łożyska przed dostępem zanieczyszczeń i wilgoci.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »