Serwis falowników

Serwis falowników Ponieważ w silniku połączenia czołowe uzwojeń najbardziej się nagrzewają, należy zatem je tak zaprojektować, żeby miały dużą powierzchnię dostępną dla powietrza chłodzącego. W tym celu bardzo zalecane jest w silnikach indukcyjnych wykorzystywanie odstępów między cewkami w tej części połączeń czołowych, które wychodzą ze żłobków, zwłaszcza dla uzwojeń dwuwarstwowych, gdzie — praktycznie biorąc — dalsza część głowic tworzy masę zupełnie nieprzepuszczającą powietrza.
W silnikach z wentylacją tłoczącą sposób odbierania ciepła z przepływającego powietrza jest podobny jak w przypadku poprzednim; różnica polega przede wszystkim na odmiennym ukształtowaniu otoczenia wentylatora. Wentylator zwykle zasysa powietrze otworami umieszczonymi z boku tarczy, następnie tłoczy je kanałami wzdłuż silnika omywając połączenia czołowe i wyrzuca na zewnątrz otworami w tarczy łożyskowej.

Szczegóły strony www.falownik.info:

Podlinkuj stronę www.falownik.info:

Serwis falowników

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 4 Odwiedziny googlebot 4

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Agregaty Bydgoszcz »

    Agregaty Bydgoszcz

    Nasza firma specjalizuje się w zaopatrywaniu firm budowlanych, remontowych, instalacyjnych oraz budownictwa drogowego w najwyższej klasy elektronarzędzia, narzędzia, maszyny i urządzenia.

    Przedstawiamy Państwu ofertę handlową naszej firmy oraz materiały dotyczące oferowanych przez nas maszyn i urządzeń. Jednoczesnie informujemy, że do przedstawionych urządzeń zapewniamy pełną obsługę serwisową gwarancyjną i pogwarancyjną.

    W 2010 roku uruchomiliśmy nasz sklep internetowy, zdobywając kolejne doświadczenie i rozszerzając obszar działania.
    Oferujemy między innymi narzędzia firmy Dewalt i Makita.

    Dbamy, aby oferowany przez nas towar był najwyższej jakości i spełniał wysokie wymagania Klientów. Dzięki zaangażowaniu naszych fachowców, którzy chętnie udzielają porad fachowych, zakupy są czystą przyjemnością.

    Data dodania: 21 04 2011 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Hitachi »

    Falowniki Hitachi

    Na obudowy silników indukcyjnych o mocy rzędu kilkuset watów stosuje się żeliwo lub odlewy ze stopów aluminiowych lub znalu. Żeliwo jest materiałem kilkakrotnie tańszym od metali nieżelaznych. Odlewy żeliwne są jednak bardziej pracochłonne w porównaniu z odlewami we wlewnicy, a zwłaszcza pod ciśnieniem, które mogą być wykonywane jedynie z metali nieżelaznych. Ponadto dokładność wykonania odlewów ciśnieniowych jest znacznie większa od piaskowych i z tego względu odlewy z metali nieżelaznych wymagają bardzo małej obróbki wiórowej. Z drugiej strony wlewnice, a zwłaszcza formy do odlewów ciśnieniowych są bardzo kosztowne i opłacają się dopiero przy produkcji masowej lub dużych serii. Do takiej produkcji szczególnie dobrze nadają się stopy znalu, które — praktycznie biorąc — nie mają zmian wymiarowych po odlaniu.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Karuzela dla koni »

    Karuzela dla koni

    Nie wyważony wirnik silnika podczas biegu powoduje bardzo niepożądane i szkodliwe drgania wywołane siłami odśrodkowymi wirujących mas, których środki ciężkości nie leżą w osi obrotów wirnika. Przyczyną przesunięcia środka ciężkości wirnika z jego osi geometrycznej są wiertarka ręczna o prędkości n = 15000 obr/min przy niewyważeniu właściwym.
    Założenie takie jest zgodne z prawem podobieństwa w mechanice.
    W stosowanych obecnie wyważarkach najczęściej korzysta się z metody pomiarowej: stroboskopowej, oscyloskopowej lub watomierzowej. Szczególnie metoda watomierzowa ze względu na prostotę układu i łatwość pomiaru znajduje coraz większe zastosowanie. Inne metody wymagają dodatkowo układów filtrujących do toru sygnału niewyważenia oraz układów elektrycznych w celu wskazania miejsca niewyważenia.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »