Falowniki Vacon

Falowniki Vacon Silniki budowy okapturzonej i otwartej z punktu widzenia przewietrzania mogą być rozpatrywane łącznie, ponieważ mają one bardzo podobne warunki oddawania ciepła. Silniki budowy otwartej ze względu na mniejszą pewność ruchu stosuje się obecnie rzadko. Większość silników ułamkowych ma budowę okapturzoną, z przewietrzaniem własnym — ssącym lub tłoczącym.
W silniku z wentylacją ssącą powietrze zasysane przez dolne otwory w lewej tarczy łożyskowej przepływa — zależnie od typu silnika — albo specjalnymi kanałami w kadłubie (silniki indukcyjne), albo między cewkami wzbudzającymi (silniki komutatorowe). W silnikach nie zamkniętych ze względu na małe rozmiary rdzenia wirnika nie stosuje się kanałów wentylacyjnych.

Szczegóły strony www.falownik.com:

Podlinkuj stronę www.falownik.com:

Falowniki Vacon

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 3 Odwiedziny googlebot 10

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Serwis falowników »

    Serwis falowników

    W łożyskach smarowanych olejem stosuje się najczęściej następujące uszczelnienia:
    Uszczelnienie odrzutnikowe — polegające na działaniu siły odśrodkowej, która nie pozwala na wyciekanie oleju z oprawy. Składa się ono z oddzielnych pierścieni o przekroju prostokątnym, kołowym lub trójkątnym, osadzonych na wale, lub z rowków odpowiednio wytoczonych na wale. Prędkości obwodowe wału ze względu na siłę odśrodkową powinny być większe niż 6 m/s. Uszczelnienie odrzutnikowe nie chroni łożyska przed dostępem zanieczyszczeń i wilgoci.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Lenze »

    Falowniki Lenze

    W silnikach komutatorowych są stosowane na ogół dwa typy trzymadeł szczotkowych: typ rurkowy, stosowany bardzo często ze względu na prostą budowę oraz typ mostkowy, stosowany znacznie rzadziej, zwykle w przypadkach wymagających przesuwania szczotek na komutatorze.
    Przekrój linki i średnica żyłek miedzianych, z których jest linka spleciona, zależą od maksymalnego dozwolonego prądu przechodzącego przez szczotkę.
    Obsada szczotkowa, zwłaszcza jej część wewnętrzna, w której porusza się szczotka, powinna być wykonana z dużą dokładnością, gdyż nawet najmniejsze przekroczenie dopuszczalnego luzu szczotki zwiększa hałaśliwość pracy silnika. Należy zatem dążyć do tego, ażeby luz między oprawą a szczotką nie był większy niż 0, 1 mm, zwłaszcza w silnikach o dużych prędkościach obrotowych.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki LG »

    Falowniki LG

    W maszynach elektrycznych mogą powstawać zakłócenia zarówno wielkiej, jak i małej częstotliwości. Przyczyną powstawania zakłóceń wielkiej częstotliwości jest iskrzenie między szczotką a komutatorem, które przede wszystkim spowodowane jest: wadliwą konstrukcją, wadliwym wykonaniem lub złą konserwacją.
    Iskrzenie spowodowane wadliwym wykonaniem lub złą konserwacją ma charakter zmienny, może więc być szczególnie niebezpieczne i powodować trudności w doborze filtru.
    Przyczyną powstawania zakłóceń małej częstotliwości jest komutator. W przypadku silników komutatorowych prądu zmiennego otrzymujemy w podstawowej fali 50 Hz również składową zmienną o częstotliwości odpowiadającej liczbie wycinków komutatora oraz jego prędkości obrotowej.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »