Falowniki Vacon

Falowniki Vacon Silniki budowy okapturzonej i otwartej z punktu widzenia przewietrzania mogą być rozpatrywane łącznie, ponieważ mają one bardzo podobne warunki oddawania ciepła. Silniki budowy otwartej ze względu na mniejszą pewność ruchu stosuje się obecnie rzadko. Większość silników ułamkowych ma budowę okapturzoną, z przewietrzaniem własnym — ssącym lub tłoczącym.
W silniku z wentylacją ssącą powietrze zasysane przez dolne otwory w lewej tarczy łożyskowej przepływa — zależnie od typu silnika — albo specjalnymi kanałami w kadłubie (silniki indukcyjne), albo między cewkami wzbudzającymi (silniki komutatorowe). W silnikach nie zamkniętych ze względu na małe rozmiary rdzenia wirnika nie stosuje się kanałów wentylacyjnych.

Szczegóły strony www.falownik.com:

Podlinkuj stronę www.falownik.com:

Falowniki Vacon

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 3 Odwiedziny googlebot 6

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Przenośniki »

    Przenośniki

    FlexLink to uznana marka oznaczająca nowoczesne technologie, które w znaczący sposób redukują koszty operacyjne produkcji, przyczyniają się do eliminacji zbędnego zatrudnienia, znacznie obniżają zużycie energii w całym procesie produkcyjnym, a także pozytywnie wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi sprawdzonymi w praktyce i uznanymi w wielu krajach na całym świecie w dziedzinie automatyzacji produkcji przedsiębiorstwa FlexLink Systems - oddział w Plewiskach w woj. wielkopolskim - są transportowe systemy przenośników z łańcuchem z tworzywa sztucznego, przenośniki aluminiowe, systemy elastycznych przenośników, a także przenośniki ze stali nierdzewnej.

    Data dodania: 04 09 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Siemens »

    Falowniki Siemens

    Od dokładności wykonania tarczy łożyskowej zależy przede wszystkim równomierność szczeliny powietrznej na obwodzie silnika. Szczególnie ważna jest centryczność średnic. Osadzenie tarczy łożyskowej w zatoczeniu kadłuba nazywamy zamkiem. W silniku bez kadłuba tarcza mocowana jest wprost na pakiecie blach. Sposób ten jest dość powszechnie stosowany zwłaszcza w mniejszych silnikach komutatorowych, tzw. silnikach do wbudowania. Rozwiązanie to jakkolwiek bardzo proste i najtańsze ma tę wadę, że płaszczyzny blachowanego rdzenia stojana nie zawsze są do siebie równoległe, co może spowodować wzajemne przesunięcie tarcz, a w rezultacie zakleszczenie się łożysk, wzrost oporów tarcia i powstanie nierównomiernej szczeliny. Niektóre fabryki starają się pozbyć tej wady przez stosowanie specjalnych nadlewów w pakiecie blach stojana.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Lenze »

    Falowniki Lenze

    Komutatory mają dużą wytrzymałość na rozrywanie, stosować więc je można szczególnie do silników o dużych prędkościach obrotowych. W razie uszkodzenia lub zwarcia poszczególnych działek komutatory te można naprawiać, w przeciwieństwie do komutatorów prasowanych.
    Najważniejszym elementem komutatora jest wycinek miedziany, którego kształt i wymiary zależą od wymagań konstrukcyjnych oraz od technologii wykonania komutatora. Tak zwany jaskółczy ogon wycinka komutatora może być wykonywany w różny sposób. Zwykle w większych komutatorach płaszczyzny jaskółczych ogonów są toczone. Toczenie odbywa się po złożeniu wycinków miedzianych i przekładek izolacyjnych oraz wciśnięciu ich w specjalny pierścień. Przy obróbce toczeniem należy zwrócić szczególną uwagę na drobne wiórki (igiełki), które mogą być wgniecione do izolacji mikanitowej i spowodować zwarcia między wycinkowe.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »