Falowniki LG

Falowniki LG W silnikach mocy ułamkowej stosuje się łożyska toczne lub ślizgowe. Łożyska ślizgowe pracują ciszej od łożysk tocznych i są tańsze, zwłaszcza wykonane z materiału porowatego. Łożyska toczne zaś są bardziej zwarte, zajmują mniej miejsca oraz pracują dłużej bez dozoru. Stosuje się je przede wszystkim w silnikach pracujących w ciężkich i odpowiedzialnych warunkach (głównie w urządzeniach przemysłowych), gdzie hałasy nie mają większego znaczenia, a także w silnikach o dużej prędkości obrotowej, np. do odkurzaczy.

Szczegóły strony www.falowniki.info.pl:

Podlinkuj stronę www.falowniki.info.pl:

Falowniki LG

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 3 Odwiedziny googlebot 4

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Falowniki Omron »

    Falowniki Omron

    W silnikach szybkoobrotowych dla uniknięcia drgań i hałasów stosuje się często sprężyny dociskające pierścień łożyska zewnętrzny lub wewnętrzny. Poza tym ustalenie wirnika w kierunku wzdłużnym może być tylko jednym łożyskiem, natomiast drugie łożysko może przesuwać się w piaście tarczy łożyskowej. Sposób ten jest często stosowany w większych silnikach mocy ułamkowej, zwłaszcza indukcyjnych.
    Przy projektowaniu łożyskowania należy pamiętać o prawidłowym wyborze poprzecznego luzu łożyska, który jest jednym z wewnętrznych wymiarów łożyska. Wielkość luzu w mikronach określa się jako średnią arytmetyczną z trzech pomiarów dokonanych na łożysku przy jego obrocie o 120° po każdym pomiarze.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Opisy grawerowane »

    Opisy grawerowane

    W niektórych silnikach mocy ułamkowej, zwłaszcza w silnikach napędzających paskiem urządzenia gospodarstwa domowego, mogą występować zmienne siły osiowe działające na łożysko i będące przyczyną hałasów. Zapobiegać temu można przez stosowanie specjalnych stalowych przekładek, między którymi umieszcza się warstwę korka. Liczba stalowych przekładek powinna zapewniać optymalny luz osiowy wirnika w łożyskach (około 0, 25 mm), gdyż zbyt mały luz powoduje wzrost strat wskutek tarcia w silniku, natomiast za duży luz jest przyczyną hałaśliwej pracy silnika.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Tabliczki z napisami »

    Tabliczki z napisami

    Próba elektrycznej wytrzymałości izolacji uzwojeń względem siebie i względem kadłuba powinna być wykonywana bezpośrednio po zakończeniu próby nagrzewania przy temperaturze uzwojeń zbliżonej do temperatury roboczej. Jeżeli zaś próba nagrzewania nie jest wykonywana, to próbę wytrzymałości izolacji wykonuje się przy uzwojeniach, praktycznie biorąc, zimnych.
    Jeżeli badanie silnika obejmuje również próby: wytrzymałości mechanicznej przy zwiększonej prędkości obrotowej i przeciążalności, to powinny one poprzedzić próbę wytrzymałości izolacji.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »