Falowniki Lenze

Falowniki Lenze W silnikach komutatorowych są stosowane na ogół dwa typy trzymadeł szczotkowych: typ rurkowy, stosowany bardzo często ze względu na prostą budowę oraz typ mostkowy, stosowany znacznie rzadziej, zwykle w przypadkach wymagających przesuwania szczotek na komutatorze.
Przekrój linki i średnica żyłek miedzianych, z których jest linka spleciona, zależą od maksymalnego dozwolonego prądu przechodzącego przez szczotkę.
Obsada szczotkowa, zwłaszcza jej część wewnętrzna, w której porusza się szczotka, powinna być wykonana z dużą dokładnością, gdyż nawet najmniejsze przekroczenie dopuszczalnego luzu szczotki zwiększa hałaśliwość pracy silnika. Należy zatem dążyć do tego, ażeby luz między oprawą a szczotką nie był większy niż 0, 1 mm, zwłaszcza w silnikach o dużych prędkościach obrotowych.

Szczegóły strony www.lenze.net.pl:

Podlinkuj stronę www.lenze.net.pl:

Falowniki Lenze

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 2 Odwiedziny googlebot 2

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Norgren »

    Norgren

    Elementy stosowane w układach automatyki przemysłowej potrzebują właściwej opieki serwisowej. Przedsiębiorstwo BTH DANIEL jako działalność z odpowiednim doświadczeniem w projektowaniu daje pewność właściwego wyboru. Doradztwo pozwala ustalenie najlepszych właściwości urządzeń, specjalizujemy się w wytwarzaniu każdego rodzaju zasilaczy hydraulicznych.

    Najczęściej stosowane układy wspomagające pracę człowieka w zakładach przemysłowych podzielić można na zasilane energią elektryczną lub innym medium technicznym pod odpowiednim ciśnieniem. Duże zakłady produkcyjne szczególnie z sektora kolejnictwa bardzo często korzystają z oprzyrządowania opartego o najnowsze technologie.

    Data dodania: 10 03 2011 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Siemens »

    Falowniki Siemens

    Od dokładności wykonania tarczy łożyskowej zależy przede wszystkim równomierność szczeliny powietrznej na obwodzie silnika. Szczególnie ważna jest centryczność średnic. Osadzenie tarczy łożyskowej w zatoczeniu kadłuba nazywamy zamkiem. W silniku bez kadłuba tarcza mocowana jest wprost na pakiecie blach. Sposób ten jest dość powszechnie stosowany zwłaszcza w mniejszych silnikach komutatorowych, tzw. silnikach do wbudowania. Rozwiązanie to jakkolwiek bardzo proste i najtańsze ma tę wadę, że płaszczyzny blachowanego rdzenia stojana nie zawsze są do siebie równoległe, co może spowodować wzajemne przesunięcie tarcz, a w rezultacie zakleszczenie się łożysk, wzrost oporów tarcia i powstanie nierównomiernej szczeliny. Niektóre fabryki starają się pozbyć tej wady przez stosowanie specjalnych nadlewów w pakiecie blach stojana.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Motoreduktory »

    Motoreduktory

    Najodpowiedniejsze pojemności kondensatorów i indukcyjności dławików można ustalić jedynie przy pomocy prób. Ze względu na niebezpieczeństwo porażenia układy przeciwzakłóceniowe dołączone do sieci prądu zmiennego powinny łączyć się z kadłubem silnika jedynie za pośrednictwem tzw. kondensatorów ochronnych.
    Dla zapewnienia największej skuteczności układów przeciwzakłóceniowych należy je umieszczać jak najbliżej silnika, a nawet w miarę możliwości wbudować do wnętrza. W szczególności przewody łączące kondensatory ze szczotkami maszyn elektrycznych powinny być jak najkrótsze, nie przekraczające 30 Ohm.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »