Falowniki Hitachi

Falowniki Hitachi Na obudowy silników indukcyjnych o mocy rzędu kilkuset watów stosuje się żeliwo lub odlewy ze stopów aluminiowych lub znalu. Żeliwo jest materiałem kilkakrotnie tańszym od metali nieżelaznych. Odlewy żeliwne są jednak bardziej pracochłonne w porównaniu z odlewami we wlewnicy, a zwłaszcza pod ciśnieniem, które mogą być wykonywane jedynie z metali nieżelaznych. Ponadto dokładność wykonania odlewów ciśnieniowych jest znacznie większa od piaskowych i z tego względu odlewy z metali nieżelaznych wymagają bardzo małej obróbki wiórowej. Z drugiej strony wlewnice, a zwłaszcza formy do odlewów ciśnieniowych są bardzo kosztowne i opłacają się dopiero przy produkcji masowej lub dużych serii. Do takiej produkcji szczególnie dobrze nadają się stopy znalu, które — praktycznie biorąc — nie mają zmian wymiarowych po odlaniu.

Szczegóły strony www.falownik.info.pl:

Podlinkuj stronę www.falownik.info.pl:

Falowniki Hitachi

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 3 Odwiedziny googlebot 4

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Falowniki Danfoss »

    Falowniki Danfoss

    Charakterystyczne wyniki otrzymano w Zakładzie Konstrukcji Maszyn Elektrycznych Instytutu Elektrotechniki podczas badań wpływu rodzaju izolacji na stratność rdzeni blachowanych stojana i wirnika w silniku komutatorowym.
    Jak widać z przebiegu wykresu, izolacja blach w tym przypadku nie jest potrzebna, ponieważ dla indukcji spotykanych w silnikach komutatorowych nie ma istotnej różnicy w stratach dla blach izolowanych lub nie izolowanych. Rozpatrując sposoby izolowania blach w mniejsze właściwości, ponieważ blacha przesuwa, się w wykrojniku od jednej operacji do drugiej. Podczas przesuwania mogą wystąpić każdorazowo pewne błędy w położeniu blachy.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Tabliczki znamionowe »

    Tabliczki znamionowe

    Wielkości charakteryzujące łożysko. Dla zapewnienia prawidłowej pracy łożysk tocznych konieczna jest przy ich doborze analiza warunków pracy i wymagań, które stawia się danemu silnikowi, a często nawet urządzeniu napędzającemu.
    Podstawowymi wielkościami charakteryzującymi zdolność łożyska do trwałego przenoszenia obciążeń przy określonej prędkości obrotowej jest nośność dynamiczna C oraz trwałość L. Trwałość łożyska jest to liczba milionów obrotów, które może wykonać łożysko do chwili ukazania się na powierzchniach tocznych pierwszych oznak zmęczenia.
    Nośność dynamiczna łożyska jest to obciążenie wyrażone w kilogramach, przy którym trwałość łożyska równa się jednemu milionowi obrotów.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki »

    Falowniki

    Do niedawna kondensatory elektrolityczne były tylko prądu stałego. Składały się one wówczas z dwóch okładzin: dodatniej i ujemnej, wykonanych z folii aluminiowej. Między okładzinami znajduje się taśma papieru higroskopijnego nasycona elektrolitem. Na po papier higroskopijny nasycony elektrolitem wierzchni folii okładziny dodatniej wytwarzana jest bardzo cienka warstewka tlenku, dzięki której znacznie wzrasta pojemność kondensatora. Warstewka ta ma właściwości dielektryczne jednokierunkowe i dlatego kondensatory tego typu nadawać się mogą tylko do prądu stałego.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »