Falowniki Danfoss

Falowniki Danfoss Charakterystyczne wyniki otrzymano w Zakładzie Konstrukcji Maszyn Elektrycznych Instytutu Elektrotechniki podczas badań wpływu rodzaju izolacji na stratność rdzeni blachowanych stojana i wirnika w silniku komutatorowym.
Jak widać z przebiegu wykresu, izolacja blach w tym przypadku nie jest potrzebna, ponieważ dla indukcji spotykanych w silnikach komutatorowych nie ma istotnej różnicy w stratach dla blach izolowanych lub nie izolowanych. Rozpatrując sposoby izolowania blach w mniejsze właściwości, ponieważ blacha przesuwa, się w wykrojniku od jednej operacji do drugiej. Podczas przesuwania mogą wystąpić każdorazowo pewne błędy w położeniu blachy.

Szczegóły strony www.falownik.biz:

Podlinkuj stronę www.falownik.biz:

Falowniki Danfoss

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 2 Odwiedziny googlebot 2

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Auto gaz Wrocław »

    Auto gaz Wrocław

    Chcesz szansy minimalizowania opłat eksploatowania auta? Aktualnie, wskazane jest wytypować ciekawą i ekonomiczną opcję dla swojego pojazdu. Autogaz Wrocław to niskociśnieniowa instalacja LPG, która przede wszystkim skutecznie napędza wóz, ale również wywołuje, że zbiornik jest lekki. Dzięki biegłej działalności serwis lpg Wrocław, z naszą jednostką, osiągasz ogromną szansę na amortyzację wydatków montażu. Typowy napęd w samochodach, bardzo szybko może dostosować się do pracowania na LPG. Instalacja LPG jest dodatkowo mało szkodliwa dla otoczenia, gdyż emituje się w ten sposób o wiele mniej gazów cieplarnianych, w zestawieniu do oleju napędowego. Autogaz Wrocław to ekonomiczna perspektywa aniżeli paliwo, w związku z tym rośnie zaciekawienie tym paliwem u nas w Polsce. Nasi wytrawni mechanicy, podejmą się ogromnie starannej instalacji lpg we Wrocławiu. Polecamy.

    Data dodania: 14 11 2011 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Omron »

    Falowniki Omron

    W silnikach szybkoobrotowych dla uniknięcia drgań i hałasów stosuje się często sprężyny dociskające pierścień łożyska zewnętrzny lub wewnętrzny. Poza tym ustalenie wirnika w kierunku wzdłużnym może być tylko jednym łożyskiem, natomiast drugie łożysko może przesuwać się w piaście tarczy łożyskowej. Sposób ten jest często stosowany w większych silnikach mocy ułamkowej, zwłaszcza indukcyjnych.
    Przy projektowaniu łożyskowania należy pamiętać o prawidłowym wyborze poprzecznego luzu łożyska, który jest jednym z wewnętrznych wymiarów łożyska. Wielkość luzu w mikronach określa się jako średnią arytmetyczną z trzech pomiarów dokonanych na łożysku przy jego obrocie o 120° po każdym pomiarze.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Softstarty »

    Softstarty

    Próbę nagrzewania wykonuje się przy bezpośrednim znamionowym obciążeniu silnika i w temperaturze otoczenia nie przekraczającej +35 °C. Według normy rozróżniamy dwa rodzaje pracy silników małych: a) ciągłą; b) dorywczą.
    W przypadku pracy ciągłej próbę rozpoczyna się przy dowolnym stanie nagrzania silnika, kończy się ją zaś po osiągnięciu przez silnik praktycznie ustalonej temperatury.
    Przy pracy dorywczej próbę nagrzewania rozpoczyna się dla silnika, praktycznie biorąc, zimnego, tan. takiego, którego temperatura uzwojeń jest równa temperaturze otoczenia, kończy się zaś — po upływie czasu podanego na tabliczce znamionowej. Czas pracy dorywczej małych silników jest krótki ze względu na niewielkie wartości stałej czasu nagrzewania. Według projektu nowej normy czas ten wynosi 3, 6 i 12 minut.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »