Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/komako/domains/fajowy-katalog.pl/public_html/templates/KSW2 zielony/sub.php on line 1

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/komako/domains/fajowy-katalog.pl/public_html/templates/KSW2 zielony/header.php on line 1
Podkategoria: Automatyka - strona 2 - fajowy-katalog.pl
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/komako/domains/fajowy-katalog.pl/public_html/templates/KSW2 zielony/header.php on line 17

Automatyka Podkategoria: Automatyka

« poprzednia strona · 2 · 3 · następna strona »
  • Auto gaz Wrocław »

    Auto gaz Wrocław

    Chcesz szansy minimalizowania opłat eksploatowania auta? Aktualnie, wskazane jest wytypować ciekawą i ekonomiczną opcję dla swojego pojazdu. Autogaz Wrocław to niskociśnieniowa instalacja LPG, która przede wszystkim skutecznie napędza wóz, ale również wywołuje, że zbiornik jest lekki. Dzięki biegłej działalności serwis lpg Wrocław, z naszą jednostką, osiągasz ogromną szansę na amortyzację wydatków montażu. Typowy napęd w samochodach, bardzo szybko może dostosować się do pracowania na LPG. Instalacja LPG jest dodatkowo mało szkodliwa dla otoczenia, gdyż emituje się w ten sposób o wiele mniej gazów cieplarnianych, w zestawieniu do oleju napędowego. Autogaz Wrocław to ekonomiczna perspektywa aniżeli paliwo, w związku z tym rośnie zaciekawienie tym paliwem u nas w Polsce. Nasi wytrawni mechanicy, podejmą się ogromnie starannej instalacji lpg we Wrocławiu. Polecamy.

    Data dodania: 14 11 2011 · szczegóły wpisu »
  • Siłowniki hydrauliczne »

    Siłowniki hydrauliczne

    Hydro-Com to firma która wyspecjalizowała się w branży projektowania i tworzenia maszyn. Hydro-Com realizuje zarówno autorskie pomysły jak i sami mamy możliwość zaprojektować i stworzyć oryginalną maszynę, której cel i ergonomia będzie dopasowana do roli jaką ma spełniać u klienta.
    W historii Hydro-Comu zostało już zrealizowane setki przeróżnych maszyn, których charakterystyka skupia się na hydraulice siłowej a ich elementy to zasilacze hydrauliczne. Zapraszamy do kontaktu w celu przybliżenia nam funkcji maszyny jaką chcesz uzyskać, my natomiast w możliwie krótkim czasie zaproponujemy Państwu wycenę jak i wstępny zarys wyglądu maszyny.

    Data dodania: 10 02 2012 · szczegóły wpisu »
  • MicorMade producent systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy bibinet »

    MicorMade producent systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy bibinet

    Polski producent urządzeń elektronicznych - firma MicroMade - oferujemy" klocki" niezbędne do budowy małych i dużych systemów kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy. Zgodnie z naszą filozofią - każdy niech wykonuje to na czym się najlepiej zna - my opracowujemy i produkujemy nowe elementy systemu bibinet. Oferowane przez nas produkty są rozwiązaniami autorskimi zawierającymi wiele nowinek technologicznych. Chętnie podejmiemy współpracę z firmami projektującymi systemy realizujące takie zadania jak rejestracja czasu pracy, kontrola dostępu i ewidencja czasu pracy. Chętnie otwieramy się na współpracę z producentami oprogramowania, aby zwiększyć komfort pracy naszego systemu bibinet z innymi aplikacjami. System bibinet może być przeznaczony do kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy pracowników w małych, średnich i dużych urzędach.

    Data dodania: 16 03 2012 · szczegóły wpisu »
  • Automatyka do bram - FAAC Sklep »

    Automatyka do bram - FAAC Sklep

    Wysokie jakości automatyka do bram umożliwi Państwu otwieranie bram wjazdowych bez konieczności opuszczania samochodu. Oferowane automaty do bram nie tylko są komfortowe, ale gwarantują także poczucie bezpieczeństwa, efektywniej chroniąc Wasze domy. Jeżeli interesuje Was sprawdzona automatyka do bram najwyższej jakości, niezawodne i solidne napędy do bram, to jesteście pod najlepszym adresem. W naszym asortymencie znajdziecie Państwo napędy do bram znanej i renomowanej marki FAAC.

    Data dodania: 23 03 2012 · szczegóły wpisu »
  • Projektowanie maszyn »

    Projektowanie maszyn

    Oferta Aero Projects to dotyczące mechaniki usługi w wysokim standardzie. Obejmuje tworzenie maszyn, ich remonty i modernizację, wytwarzanie urządzeń niestandardowych, dopasowywanie maszyn do oczekiwań klienta, serwis, składanie linii produkcyjnych, produkcję komponentów maszyn oraz kompleksowe usługi obróbki skrawaniem. Nowoczesny park maszynowy pozwala na realizację najbardziej złożonych zleceń. Zaplecze Aero Projects przystosowano do tworzenia wykonanych przez zespół projektów oraz do wdrażania remontów i modernizacji urządzeń już istniejących. Firma zajmuje się także obsługą zamówień z dziedziny automatyki przemysłowej. Udostępnia punkt naprawczy w Poznaniu. Na stronie aeprojects.pl znajduje się formularz kontaktowy.

    Data dodania: 07 05 2012 · szczegóły wpisu »
  • Profesjonalne wycinanie laserowe - Merametal »

    Profesjonalne wycinanie laserowe - Merametal

    Urządzanie Sklepu to obszerna usługa. Nawet mały magazyn należy porządnie wyposażyć w umeblowanie sklepowe. Tym właśnie zajmuje się dla państwa nowa firma - Merametal W ofercie mamy między innymi różnorakie regały sklepowe, tak stalowe jak również z tworzyw sztucznych i drewnopochodne. Wszystkie sprzedawane meble mogą być zrobione wymiarowo - proponujemy także cięcie laserem na miejscu. Kolejna nowa oferta to lakierowanie proszkowe elementów stalowych do magazynu. Dokładna rozpiska oferowanych przez nas usług zamieszczona jest na witrynie pod linkiem http: //www. merametal. pl. znaleźć tam możecie także poszczególne typy szaf sklepowych jak i regały ekspozycyjne. Zapraszamy - wybór jest wielki!

    Data dodania: 04 08 2012 · szczegóły wpisu »
  • Suwnice, wciągniki ABUS »

    Suwnice, wciągniki ABUS

    ABUS Crane Systems Polska to firma założona w Gliwicach, a całość jej udziałów jest własnością ABUS Kransysteme GmbH, niemieckiego wytwórcy urządzeń dźwigowych i suwnicowych do transportu wewnętrznego. Analogiczne spółki powstały wcześniej w paru krajach Starej Unii, a mianowicie: we Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Holandii, Szwecji. Sztandarowym wyrobem ABUS są suwnice pomostowe, podwieszane, wspornikowe przeznaczone do pracy w halach. Inne nasze maszyny projektowane i produkowane w Niemczech to: żurawie warsztatowe słupowe, oraz przyścienne, wciągniki i wciągarki linowe oraz łańcuchowe. Dodatkowo oferujemy na terenie całego kraju montaż, asystę przy odbiorze Urzędu Dozoru Technicznego, transport urządzeń, modernizację, szeroki wybór akcesoriów i komponentów, naprawy oraz serwis.

    Data dodania: 09 11 2012 · szczegóły wpisu »
  • Bramy Garażowe Poznań »

    Bramy Garażowe Poznań

    Niemiecki producent Hormann to największy producent bram i drzwi na świecie. Produkty Hormann odznaczają się niezwykłą jakością i wytrzymałością. Dlatego właśnie wybraliśmy tą markę i od kilku lat jesteśmy autoryzowanym partnerem handlowym oraz serwisem marki Hormann. Gwarantujemy oryginalne części zamienne, fachowy montaż oraz sprawny serwis. Oferujemy także atrakcyjne ceny. Dodatkowo polecamy automatykę do bram i szlabany marki Nice. Nice to lider w sprzedaży siłowników do bram garażowych i wjazdowych. www.hormann-poznan.pl/

    Data dodania: 02 01 2014 · szczegóły wpisu »
  • Przenośniki »

    Przenośniki

    FlexLink to uznana marka oznaczająca nowoczesne technologie, które w znaczący sposób redukują koszty operacyjne produkcji, przyczyniają się do eliminacji zbędnego zatrudnienia, znacznie obniżają zużycie energii w całym procesie produkcyjnym, a także pozytywnie wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi sprawdzonymi w praktyce i uznanymi w wielu krajach na całym świecie w dziedzinie automatyzacji produkcji przedsiębiorstwa FlexLink Systems - oddział w Plewiskach w woj. wielkopolskim - są transportowe systemy przenośników z łańcuchem z tworzywa sztucznego, przenośniki aluminiowe, systemy elastycznych przenośników, a także przenośniki ze stali nierdzewnej.

    Data dodania: 04 09 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Danfoss »

    Falowniki Danfoss

    Charakterystyczne wyniki otrzymano w Zakładzie Konstrukcji Maszyn Elektrycznych Instytutu Elektrotechniki podczas badań wpływu rodzaju izolacji na stratność rdzeni blachowanych stojana i wirnika w silniku komutatorowym.
    Jak widać z przebiegu wykresu, izolacja blach w tym przypadku nie jest potrzebna, ponieważ dla indukcji spotykanych w silnikach komutatorowych nie ma istotnej różnicy w stratach dla blach izolowanych lub nie izolowanych. Rozpatrując sposoby izolowania blach w mniejsze właściwości, ponieważ blacha przesuwa, się w wykrojniku od jednej operacji do drugiej. Podczas przesuwania mogą wystąpić każdorazowo pewne błędy w położeniu blachy.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Vacon »

    Falowniki Vacon

    Silniki budowy okapturzonej i otwartej z punktu widzenia przewietrzania mogą być rozpatrywane łącznie, ponieważ mają one bardzo podobne warunki oddawania ciepła. Silniki budowy otwartej ze względu na mniejszą pewność ruchu stosuje się obecnie rzadko. Większość silników ułamkowych ma budowę okapturzoną, z przewietrzaniem własnym — ssącym lub tłoczącym.
    W silniku z wentylacją ssącą powietrze zasysane przez dolne otwory w lewej tarczy łożyskowej przepływa — zależnie od typu silnika — albo specjalnymi kanałami w kadłubie (silniki indukcyjne), albo między cewkami wzbudzającymi (silniki komutatorowe). W silnikach nie zamkniętych ze względu na małe rozmiary rdzenia wirnika nie stosuje się kanałów wentylacyjnych.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Serwis falowników »

    Serwis falowników

    Ponieważ w silniku połączenia czołowe uzwojeń najbardziej się nagrzewają, należy zatem je tak zaprojektować, żeby miały dużą powierzchnię dostępną dla powietrza chłodzącego. W tym celu bardzo zalecane jest w silnikach indukcyjnych wykorzystywanie odstępów między cewkami w tej części połączeń czołowych, które wychodzą ze żłobków, zwłaszcza dla uzwojeń dwuwarstwowych, gdzie — praktycznie biorąc — dalsza część głowic tworzy masę zupełnie nieprzepuszczającą powietrza.
    W silnikach z wentylacją tłoczącą sposób odbierania ciepła z przepływającego powietrza jest podobny jak w przypadku poprzednim; różnica polega przede wszystkim na odmiennym ukształtowaniu otoczenia wentylatora. Wentylator zwykle zasysa powietrze otworami umieszczonymi z boku tarczy, następnie tłoczy je kanałami wzdłuż silnika omywając połączenia czołowe i wyrzuca na zewnątrz otworami w tarczy łożyskowej.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Hitachi »

    Falowniki Hitachi

    Na obudowy silników indukcyjnych o mocy rzędu kilkuset watów stosuje się żeliwo lub odlewy ze stopów aluminiowych lub znalu. Żeliwo jest materiałem kilkakrotnie tańszym od metali nieżelaznych. Odlewy żeliwne są jednak bardziej pracochłonne w porównaniu z odlewami we wlewnicy, a zwłaszcza pod ciśnieniem, które mogą być wykonywane jedynie z metali nieżelaznych. Ponadto dokładność wykonania odlewów ciśnieniowych jest znacznie większa od piaskowych i z tego względu odlewy z metali nieżelaznych wymagają bardzo małej obróbki wiórowej. Z drugiej strony wlewnice, a zwłaszcza formy do odlewów ciśnieniowych są bardzo kosztowne i opłacają się dopiero przy produkcji masowej lub dużych serii. Do takiej produkcji szczególnie dobrze nadają się stopy znalu, które — praktycznie biorąc — nie mają zmian wymiarowych po odlaniu.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Siemens »

    Falowniki Siemens

    Od dokładności wykonania tarczy łożyskowej zależy przede wszystkim równomierność szczeliny powietrznej na obwodzie silnika. Szczególnie ważna jest centryczność średnic. Osadzenie tarczy łożyskowej w zatoczeniu kadłuba nazywamy zamkiem. W silniku bez kadłuba tarcza mocowana jest wprost na pakiecie blach. Sposób ten jest dość powszechnie stosowany zwłaszcza w mniejszych silnikach komutatorowych, tzw. silnikach do wbudowania. Rozwiązanie to jakkolwiek bardzo proste i najtańsze ma tę wadę, że płaszczyzny blachowanego rdzenia stojana nie zawsze są do siebie równoległe, co może spowodować wzajemne przesunięcie tarcz, a w rezultacie zakleszczenie się łożysk, wzrost oporów tarcia i powstanie nierównomiernej szczeliny. Niektóre fabryki starają się pozbyć tej wady przez stosowanie specjalnych nadlewów w pakiecie blach stojana.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki LG »

    Falowniki LG

    W silnikach mocy ułamkowej stosuje się łożyska toczne lub ślizgowe. Łożyska ślizgowe pracują ciszej od łożysk tocznych i są tańsze, zwłaszcza wykonane z materiału porowatego. Łożyska toczne zaś są bardziej zwarte, zajmują mniej miejsca oraz pracują dłużej bez dozoru. Stosuje się je przede wszystkim w silnikach pracujących w ciężkich i odpowiedzialnych warunkach (głównie w urządzeniach przemysłowych), gdzie hałasy nie mają większego znaczenia, a także w silnikach o dużej prędkości obrotowej, np. do odkurzaczy.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Omron »

    Falowniki Omron

    W silnikach szybkoobrotowych dla uniknięcia drgań i hałasów stosuje się często sprężyny dociskające pierścień łożyska zewnętrzny lub wewnętrzny. Poza tym ustalenie wirnika w kierunku wzdłużnym może być tylko jednym łożyskiem, natomiast drugie łożysko może przesuwać się w piaście tarczy łożyskowej. Sposób ten jest często stosowany w większych silnikach mocy ułamkowej, zwłaszcza indukcyjnych.
    Przy projektowaniu łożyskowania należy pamiętać o prawidłowym wyborze poprzecznego luzu łożyska, który jest jednym z wewnętrznych wymiarów łożyska. Wielkość luzu w mikronach określa się jako średnią arytmetyczną z trzech pomiarów dokonanych na łożysku przy jego obrocie o 120° po każdym pomiarze.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Serwis falowników »

    Serwis falowników

    W łożyskach smarowanych olejem stosuje się najczęściej następujące uszczelnienia:
    Uszczelnienie odrzutnikowe — polegające na działaniu siły odśrodkowej, która nie pozwala na wyciekanie oleju z oprawy. Składa się ono z oddzielnych pierścieni o przekroju prostokątnym, kołowym lub trójkątnym, osadzonych na wale, lub z rowków odpowiednio wytoczonych na wale. Prędkości obwodowe wału ze względu na siłę odśrodkową powinny być większe niż 6 m/s. Uszczelnienie odrzutnikowe nie chroni łożyska przed dostępem zanieczyszczeń i wilgoci.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki sklep »

    Falowniki sklep

    Uszczelnienie łożysk przed dostępem ciał obcych (kurzu, wilgoci itp. ) jest znacznie łatwiejsze przy użyciu smarów stałych, dobrze przylegających do opraw i wału. Najlepiej do łożysk silników nadaje się smar oznaczony symbolem, produkowany na mydłach sodowo-potasowych i odznaczający się dobrymi właściwościami ochronnymi przed korozją nawet przy długich przerwach w pracy. Ma on następujące cechy: temperaturę kropienia nie przekraczającą 120 °C, temperaturę pracy od —30 do +70 °C, najwyższą dopuszczalną krótkotrwałą temperaturę pracy 90 °C. Do wyższych temperatur roboczych stosuje się smar ŁT3 produkowany na mydłach sodowych, którego temperatura robocza wynosi od 70 do 130 °C, który jednak w temperaturach niższych ma konsystencję zbyt twardą.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Tabliczki znamionowe »

    Tabliczki znamionowe

    Wielkości charakteryzujące łożysko. Dla zapewnienia prawidłowej pracy łożysk tocznych konieczna jest przy ich doborze analiza warunków pracy i wymagań, które stawia się danemu silnikowi, a często nawet urządzeniu napędzającemu.
    Podstawowymi wielkościami charakteryzującymi zdolność łożyska do trwałego przenoszenia obciążeń przy określonej prędkości obrotowej jest nośność dynamiczna C oraz trwałość L. Trwałość łożyska jest to liczba milionów obrotów, które może wykonać łożysko do chwili ukazania się na powierzchniach tocznych pierwszych oznak zmęczenia.
    Nośność dynamiczna łożyska jest to obciążenie wyrażone w kilogramach, przy którym trwałość łożyska równa się jednemu milionowi obrotów.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Opisy grawerowane »

    Opisy grawerowane

    W niektórych silnikach mocy ułamkowej, zwłaszcza w silnikach napędzających paskiem urządzenia gospodarstwa domowego, mogą występować zmienne siły osiowe działające na łożysko i będące przyczyną hałasów. Zapobiegać temu można przez stosowanie specjalnych stalowych przekładek, między którymi umieszcza się warstwę korka. Liczba stalowych przekładek powinna zapewniać optymalny luz osiowy wirnika w łożyskach (około 0, 25 mm), gdyż zbyt mały luz powoduje wzrost strat wskutek tarcia w silniku, natomiast za duży luz jest przyczyną hałaśliwej pracy silnika.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
« poprzednia strona · 2 · 3 · następna strona »

Roboty wyszukiwarek:

Odwiedziny googlebot 1

Najnowsze tagi związane z podkategorią: Automatyka