Narzuty
Szczegóły strony www.mdm-firany.pl:
- ID: 5198
- Tytuł: Narzuty
- URL: www.mdm-firany.pl
- PageRank:
- Kliknięć: 35
- Wyświetleń: 453
- CTR: 7.73%
- Data dodania: 08 02 2012
- Słowa kluczowe: zasłony i firany, firanki, zasłonki, gipiury, firany, narzuty, dekoracje okien, hurtownia firan, mdm, zasłony, arespol
- Kategorie:
- Link nie działa/spam ?
- Wyróżnij ten wpis - bądź widoczny w katalogu!
Podlinkuj stronę www.mdm-firany.pl:
Odwiedziny robotów:

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
-
Profesjonalny dobór falowników »
Falowniki dobór, wyszukiwarka, porównywarka falowników. Wybierz TANI falownik. Dobierz falownik wg parametrów technicznych, znajdż zamiennik falownika. Zasady prawidłowego projektowania układów pomocniczego napięcia przemiennego Podjęcie decyzji o zastosowaniu układu, dającego napięcie pomocnicze, którego źródłami będą przekładniki prądowe, napięciowe lub transformator potrzeb własnych, powinno być poprzedzone staranną analizą ekonomiczno-techniczną.
Data dodania: 06 11 2014 · szczegóły wpisu » -
Serwis falowników »
Ponieważ w silniku połączenia czołowe uzwojeń najbardziej się nagrzewają, należy zatem je tak zaprojektować, żeby miały dużą powierzchnię dostępną dla powietrza chłodzącego. W tym celu bardzo zalecane jest w silnikach indukcyjnych wykorzystywanie odstępów między cewkami w tej części połączeń czołowych, które wychodzą ze żłobków, zwłaszcza dla uzwojeń dwuwarstwowych, gdzie — praktycznie biorąc — dalsza część głowic tworzy masę zupełnie nieprzepuszczającą powietrza.
Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
W silnikach z wentylacją tłoczącą sposób odbierania ciepła z przepływającego powietrza jest podobny jak w przypadku poprzednim; różnica polega przede wszystkim na odmiennym ukształtowaniu otoczenia wentylatora. Wentylator zwykle zasysa powietrze otworami umieszczonymi z boku tarczy, następnie tłoczy je kanałami wzdłuż silnika omywając połączenia czołowe i wyrzuca na zewnątrz otworami w tarczy łożyskowej. -
Falowniki LG »
W maszynach elektrycznych mogą powstawać zakłócenia zarówno wielkiej, jak i małej częstotliwości. Przyczyną powstawania zakłóceń wielkiej częstotliwości jest iskrzenie między szczotką a komutatorem, które przede wszystkim spowodowane jest: wadliwą konstrukcją, wadliwym wykonaniem lub złą konserwacją.
Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
Iskrzenie spowodowane wadliwym wykonaniem lub złą konserwacją ma charakter zmienny, może więc być szczególnie niebezpieczne i powodować trudności w doborze filtru.
Przyczyną powstawania zakłóceń małej częstotliwości jest komutator. W przypadku silników komutatorowych prądu zmiennego otrzymujemy w podstawowej fali 50 Hz również składową zmienną o częstotliwości odpowiadającej liczbie wycinków komutatora oraz jego prędkości obrotowej.