Firmy Podkategoria: Firmy

« poprzednia strona · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · następna strona »
  • Modelki »

    Modelki

    Moda Forte ma bogatą, przeszło dwudziestoletnią historię, podczas której między innymi zdołaliśmy nawiązać współpracę z Telewizją Polską wspierając w wielu produkcjach, bo było ich powyżej trzystu. Na naszym koncie mamy ponad czterysta pokazów mody w Polsce i na świecie. Posiadamy grupę ludzi pełnych pasji, charyzmy i profesjonalizmu, dlatego nie przez przypadek zostajemy wybierani do obsługi produkcji telewizyjnych, filmów dokumentalnych i filmów reklamowych, filmów korporacyjnych dla klientów znanych marek, sesji fotograficznych i pokazów mody.

    Data dodania: 01 10 2012 · szczegóły wpisu »
  • Szafy chłodnicze »

    Szafy chłodnicze

    ES SYSTEM K – sprzęt do sklepów, hipermarketów, cukierni, lodziarni, kawiarni, barów bistro, stacji benzynowych, saloników prasowych i wszelkich innych obiektów usługowych. Działamy na rynku od 1995 roku. Wykonaliśmy setki prac w całym kraju (m.in. Gdańsk, Łódź, Kraków, Katowice, Poznań) i poza granicami (Niemcy, Litwa, Wielka Brytania, Grecja, Ukraina). Nasze lady chłodnicze, szafy i regały chłodnicze używane do magazynowania artykułów w niskich temperaturach, witryny oraz lady cukiernicze są doceniane przez użytkowników i otrzymuja sporo pochwał. Ich przeważającymi zaletami są nie tylko atrakcyjny design i praktyczność, ale również oszczędzanie energii i ekologia.

    Data dodania: 11 10 2012 · szczegóły wpisu »
  • Szpule Drewniane Na Kable, Liny »

    Szpule Drewniane Na Kable, Liny

    Pewnie wyłącznie nieliczni wiedzą, jak prezentują się szpule drewniane na kable. Każdego dnia do czynienia mają z nimi głównie budowlańcy i kierowcy przewożący je. W Polsce działa przynajmniej kilka firm, jakie posiadają je w swej ofercie. Do tej grupy trzeba zaliczyć Kartex, który działa z powodzeniem na rynku od 1993 roku. W przeciągu tych niemal dwudziestu lat spółka ta zyskała sobie zaufanie wielu kontrahentów, dlatego dziś jest przodownikiem w swej branży. Gdy potrzebujmy szybko nabyć szpule drewniane na liny warto chwycić za komórkę i zatelefonować na nr (18) 26-528-20, ażeby złożyć stosowne zamówienie. Jeśli chcemy najpierw dowiedzieć się więcej na temat owego produktu należałoby odwiedzić witrynę internetową kartex.pl, gdzie wyszczególnione są wszelkie dane techniczne. Mało przedsiębiorstw w tej branży ma tak ciekawe strony internetowe.

    Data dodania: 03 11 2012 · szczegóły wpisu »
  • Sól Drogowa Kraków »

    Sól Drogowa Kraków

    W momencie, gdy temperatura spada poniżej zera kierujący przygotowują do przyjścia trudnych warunków na trasach. Drogowcy jak co sezon muszą uporać się ze śniegiem, a ułatwić ma im to choćby sól drogowa. Cena za nią jest zgoła odmienna w zależności od tego, gdzie dokonamy jej zakupu. Przedsiębiorstwo Slisko.pl w tym przypadku może optymistycznie zaskoczyć potencjalnych kontrahentów niezwykle przystępną ceną. Warto zobaczyć ich witrynę internetową, skąd można uzyskać cennych wiadomości o oferowanych przez tę firmę pracach. Jednak ulic nie oczyści sama sól drogowa. Kraków to miasto, gdzie Slisko.pl wykonuje najwięcej prac porządkowych w zimie. Z pewnością nikogo nie powinno to zdziwić, jako że to właśnie w tym miejscumieści się siedziba tego przedsiębiorstwa, które ma na rynku niesłabnącą pozycję.

    Data dodania: 04 11 2012 · szczegóły wpisu »
  • Ogrzewanie na gaz »

    Ogrzewanie na gaz

    Bałtykgaz to firma posiadająca swoją siedzibę w Rumii, oferująca usługi powiązane z dystrybucją gazu na terenie całej Polski. Zajmujemy się jednakże nie tylko dystrybucją gazu, ale też kompetentnym doradztwem i wykonywaniem różnorakich instalacji przemysłowych. Współpracujemy z klientami indywidualnymi oraz firmami zainteresowanymi ekologiczną energią. Istotą naszej oferty jest zapewnianie rozwiązań oraz paliw ekologicznych, które umożliwią ogrzać mieszkania. Naszym kontrahentom proponujemy wynajęcie zbiornika jak również wybranie Bałtykgaz jako regularnego dostawcy gazu płynnego. Doradzamy w załatwieniu formalności związanych z inwestycją, wykonujemy projekt, gwarantujemy atrakcyjne ceny gazu klientom, którzy decydują się na regularną współpracę. Kontrahent może zdać się na doskonale zaaranżowany serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny co więcej na porady naszych doradców przez 24 godziny.

    Data dodania: 15 03 2013 · szczegóły wpisu »
  • Kominiarz Grzegorz Biernatek »

    Kominiarz Grzegorz Biernatek

    Poszukujesz kominiarza, który w odpowiedni sposób zajmie się Twoim kominem? Wyczyści go, a także wyda odpowiedni certyfikat odbioru? Skontaktuj się z naszym zakładem kominiarskim. Profesjonalnie i rzetelnie wykonujemy swoje obowiązki, dzięki czemu nie musisz obawiać się o to, że nastąpi niespodziewana awaria Twojego przewodu kominowego. Skontaktuj się z nami już dziś, a przekonasz się o naszej solidności.

    Data dodania: 02 01 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Danfoss »

    Falowniki Danfoss

    Charakterystyczne wyniki otrzymano w Zakładzie Konstrukcji Maszyn Elektrycznych Instytutu Elektrotechniki podczas badań wpływu rodzaju izolacji na stratność rdzeni blachowanych stojana i wirnika w silniku komutatorowym.
    Jak widać z przebiegu wykresu, izolacja blach w tym przypadku nie jest potrzebna, ponieważ dla indukcji spotykanych w silnikach komutatorowych nie ma istotnej różnicy w stratach dla blach izolowanych lub nie izolowanych. Rozpatrując sposoby izolowania blach w mniejsze właściwości, ponieważ blacha przesuwa, się w wykrojniku od jednej operacji do drugiej. Podczas przesuwania mogą wystąpić każdorazowo pewne błędy w położeniu blachy.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Vacon »

    Falowniki Vacon

    Silniki budowy okapturzonej i otwartej z punktu widzenia przewietrzania mogą być rozpatrywane łącznie, ponieważ mają one bardzo podobne warunki oddawania ciepła. Silniki budowy otwartej ze względu na mniejszą pewność ruchu stosuje się obecnie rzadko. Większość silników ułamkowych ma budowę okapturzoną, z przewietrzaniem własnym — ssącym lub tłoczącym.
    W silniku z wentylacją ssącą powietrze zasysane przez dolne otwory w lewej tarczy łożyskowej przepływa — zależnie od typu silnika — albo specjalnymi kanałami w kadłubie (silniki indukcyjne), albo między cewkami wzbudzającymi (silniki komutatorowe). W silnikach nie zamkniętych ze względu na małe rozmiary rdzenia wirnika nie stosuje się kanałów wentylacyjnych.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Serwis falowników »

    Serwis falowników

    Ponieważ w silniku połączenia czołowe uzwojeń najbardziej się nagrzewają, należy zatem je tak zaprojektować, żeby miały dużą powierzchnię dostępną dla powietrza chłodzącego. W tym celu bardzo zalecane jest w silnikach indukcyjnych wykorzystywanie odstępów między cewkami w tej części połączeń czołowych, które wychodzą ze żłobków, zwłaszcza dla uzwojeń dwuwarstwowych, gdzie — praktycznie biorąc — dalsza część głowic tworzy masę zupełnie nieprzepuszczającą powietrza.
    W silnikach z wentylacją tłoczącą sposób odbierania ciepła z przepływającego powietrza jest podobny jak w przypadku poprzednim; różnica polega przede wszystkim na odmiennym ukształtowaniu otoczenia wentylatora. Wentylator zwykle zasysa powietrze otworami umieszczonymi z boku tarczy, następnie tłoczy je kanałami wzdłuż silnika omywając połączenia czołowe i wyrzuca na zewnątrz otworami w tarczy łożyskowej.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Hitachi »

    Falowniki Hitachi

    Na obudowy silników indukcyjnych o mocy rzędu kilkuset watów stosuje się żeliwo lub odlewy ze stopów aluminiowych lub znalu. Żeliwo jest materiałem kilkakrotnie tańszym od metali nieżelaznych. Odlewy żeliwne są jednak bardziej pracochłonne w porównaniu z odlewami we wlewnicy, a zwłaszcza pod ciśnieniem, które mogą być wykonywane jedynie z metali nieżelaznych. Ponadto dokładność wykonania odlewów ciśnieniowych jest znacznie większa od piaskowych i z tego względu odlewy z metali nieżelaznych wymagają bardzo małej obróbki wiórowej. Z drugiej strony wlewnice, a zwłaszcza formy do odlewów ciśnieniowych są bardzo kosztowne i opłacają się dopiero przy produkcji masowej lub dużych serii. Do takiej produkcji szczególnie dobrze nadają się stopy znalu, które — praktycznie biorąc — nie mają zmian wymiarowych po odlaniu.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Siemens »

    Falowniki Siemens

    Od dokładności wykonania tarczy łożyskowej zależy przede wszystkim równomierność szczeliny powietrznej na obwodzie silnika. Szczególnie ważna jest centryczność średnic. Osadzenie tarczy łożyskowej w zatoczeniu kadłuba nazywamy zamkiem. W silniku bez kadłuba tarcza mocowana jest wprost na pakiecie blach. Sposób ten jest dość powszechnie stosowany zwłaszcza w mniejszych silnikach komutatorowych, tzw. silnikach do wbudowania. Rozwiązanie to jakkolwiek bardzo proste i najtańsze ma tę wadę, że płaszczyzny blachowanego rdzenia stojana nie zawsze są do siebie równoległe, co może spowodować wzajemne przesunięcie tarcz, a w rezultacie zakleszczenie się łożysk, wzrost oporów tarcia i powstanie nierównomiernej szczeliny. Niektóre fabryki starają się pozbyć tej wady przez stosowanie specjalnych nadlewów w pakiecie blach stojana.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki LG »

    Falowniki LG

    W silnikach mocy ułamkowej stosuje się łożyska toczne lub ślizgowe. Łożyska ślizgowe pracują ciszej od łożysk tocznych i są tańsze, zwłaszcza wykonane z materiału porowatego. Łożyska toczne zaś są bardziej zwarte, zajmują mniej miejsca oraz pracują dłużej bez dozoru. Stosuje się je przede wszystkim w silnikach pracujących w ciężkich i odpowiedzialnych warunkach (głównie w urządzeniach przemysłowych), gdzie hałasy nie mają większego znaczenia, a także w silnikach o dużej prędkości obrotowej, np. do odkurzaczy.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Omron »

    Falowniki Omron

    W silnikach szybkoobrotowych dla uniknięcia drgań i hałasów stosuje się często sprężyny dociskające pierścień łożyska zewnętrzny lub wewnętrzny. Poza tym ustalenie wirnika w kierunku wzdłużnym może być tylko jednym łożyskiem, natomiast drugie łożysko może przesuwać się w piaście tarczy łożyskowej. Sposób ten jest często stosowany w większych silnikach mocy ułamkowej, zwłaszcza indukcyjnych.
    Przy projektowaniu łożyskowania należy pamiętać o prawidłowym wyborze poprzecznego luzu łożyska, który jest jednym z wewnętrznych wymiarów łożyska. Wielkość luzu w mikronach określa się jako średnią arytmetyczną z trzech pomiarów dokonanych na łożysku przy jego obrocie o 120° po każdym pomiarze.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Serwis falowników »

    Serwis falowników

    W łożyskach smarowanych olejem stosuje się najczęściej następujące uszczelnienia:
    Uszczelnienie odrzutnikowe — polegające na działaniu siły odśrodkowej, która nie pozwala na wyciekanie oleju z oprawy. Składa się ono z oddzielnych pierścieni o przekroju prostokątnym, kołowym lub trójkątnym, osadzonych na wale, lub z rowków odpowiednio wytoczonych na wale. Prędkości obwodowe wału ze względu na siłę odśrodkową powinny być większe niż 6 m/s. Uszczelnienie odrzutnikowe nie chroni łożyska przed dostępem zanieczyszczeń i wilgoci.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki sklep »

    Falowniki sklep

    Uszczelnienie łożysk przed dostępem ciał obcych (kurzu, wilgoci itp. ) jest znacznie łatwiejsze przy użyciu smarów stałych, dobrze przylegających do opraw i wału. Najlepiej do łożysk silników nadaje się smar oznaczony symbolem, produkowany na mydłach sodowo-potasowych i odznaczający się dobrymi właściwościami ochronnymi przed korozją nawet przy długich przerwach w pracy. Ma on następujące cechy: temperaturę kropienia nie przekraczającą 120 °C, temperaturę pracy od —30 do +70 °C, najwyższą dopuszczalną krótkotrwałą temperaturę pracy 90 °C. Do wyższych temperatur roboczych stosuje się smar ŁT3 produkowany na mydłach sodowych, którego temperatura robocza wynosi od 70 do 130 °C, który jednak w temperaturach niższych ma konsystencję zbyt twardą.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Tabliczki znamionowe »

    Tabliczki znamionowe

    Wielkości charakteryzujące łożysko. Dla zapewnienia prawidłowej pracy łożysk tocznych konieczna jest przy ich doborze analiza warunków pracy i wymagań, które stawia się danemu silnikowi, a często nawet urządzeniu napędzającemu.
    Podstawowymi wielkościami charakteryzującymi zdolność łożyska do trwałego przenoszenia obciążeń przy określonej prędkości obrotowej jest nośność dynamiczna C oraz trwałość L. Trwałość łożyska jest to liczba milionów obrotów, które może wykonać łożysko do chwili ukazania się na powierzchniach tocznych pierwszych oznak zmęczenia.
    Nośność dynamiczna łożyska jest to obciążenie wyrażone w kilogramach, przy którym trwałość łożyska równa się jednemu milionowi obrotów.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Opisy grawerowane »

    Opisy grawerowane

    W niektórych silnikach mocy ułamkowej, zwłaszcza w silnikach napędzających paskiem urządzenia gospodarstwa domowego, mogą występować zmienne siły osiowe działające na łożysko i będące przyczyną hałasów. Zapobiegać temu można przez stosowanie specjalnych stalowych przekładek, między którymi umieszcza się warstwę korka. Liczba stalowych przekładek powinna zapewniać optymalny luz osiowy wirnika w łożyskach (około 0, 25 mm), gdyż zbyt mały luz powoduje wzrost strat wskutek tarcia w silniku, natomiast za duży luz jest przyczyną hałaśliwej pracy silnika.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Karuzela dla koni »

    Karuzela dla koni

    Nie wyważony wirnik silnika podczas biegu powoduje bardzo niepożądane i szkodliwe drgania wywołane siłami odśrodkowymi wirujących mas, których środki ciężkości nie leżą w osi obrotów wirnika. Przyczyną przesunięcia środka ciężkości wirnika z jego osi geometrycznej są wiertarka ręczna o prędkości n = 15000 obr/min przy niewyważeniu właściwym.
    Założenie takie jest zgodne z prawem podobieństwa w mechanice.
    W stosowanych obecnie wyważarkach najczęściej korzysta się z metody pomiarowej: stroboskopowej, oscyloskopowej lub watomierzowej. Szczególnie metoda watomierzowa ze względu na prostotę układu i łatwość pomiaru znajduje coraz większe zastosowanie. Inne metody wymagają dodatkowo układów filtrujących do toru sygnału niewyważenia oraz układów elektrycznych w celu wskazania miejsca niewyważenia.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Lenze »

    Falowniki Lenze

    Komutatory mają dużą wytrzymałość na rozrywanie, stosować więc je można szczególnie do silników o dużych prędkościach obrotowych. W razie uszkodzenia lub zwarcia poszczególnych działek komutatory te można naprawiać, w przeciwieństwie do komutatorów prasowanych.
    Najważniejszym elementem komutatora jest wycinek miedziany, którego kształt i wymiary zależą od wymagań konstrukcyjnych oraz od technologii wykonania komutatora. Tak zwany jaskółczy ogon wycinka komutatora może być wykonywany w różny sposób. Zwykle w większych komutatorach płaszczyzny jaskółczych ogonów są toczone. Toczenie odbywa się po złożeniu wycinków miedzianych i przekładek izolacyjnych oraz wciśnięciu ich w specjalny pierścień. Przy obróbce toczeniem należy zwrócić szczególną uwagę na drobne wiórki (igiełki), które mogą być wgniecione do izolacji mikanitowej i spowodować zwarcia między wycinkowe.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Falowniki Lenze »

    Falowniki Lenze

    W silnikach komutatorowych są stosowane na ogół dwa typy trzymadeł szczotkowych: typ rurkowy, stosowany bardzo często ze względu na prostą budowę oraz typ mostkowy, stosowany znacznie rzadziej, zwykle w przypadkach wymagających przesuwania szczotek na komutatorze.
    Przekrój linki i średnica żyłek miedzianych, z których jest linka spleciona, zależą od maksymalnego dozwolonego prądu przechodzącego przez szczotkę.
    Obsada szczotkowa, zwłaszcza jej część wewnętrzna, w której porusza się szczotka, powinna być wykonana z dużą dokładnością, gdyż nawet najmniejsze przekroczenie dopuszczalnego luzu szczotki zwiększa hałaśliwość pracy silnika. Należy zatem dążyć do tego, ażeby luz między oprawą a szczotką nie był większy niż 0, 1 mm, zwłaszcza w silnikach o dużych prędkościach obrotowych.

    Data dodania: 07 11 2014 · szczegóły wpisu »
« poprzednia strona · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · następna strona »

Roboty wyszukiwarek:

Odwiedziny yahoo 5 Odwiedziny googlebot 1

Najnowsze tagi związane z podkategorią: Firmy

Firmy - nowa strona:

Adres: